پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز آخرین روز کاری مجلس با غیبت بیش از ۸۰ نماینده/ تقدیر لاریجانی از فراکسیون رهروان ولایت
    04 خرداد 1395 - 8:03
    شناسه : 5792
    0

    آخرین جلسه کاری مجلس نهم، دقایقی پیش با حضور ۲۰۱ نماینده که گویای غیبت بیش از ۸۰ تن از نمایندگان است، آغاز شد. به گزارش بامردم ، چند طرح و لایحه اعاده شده از سوی شورای نگهبان آخرین دستورکارهای مجلس نهم است. البته امروز گزارش عملکرد نظارتی این مجلس از سوی معاون نظارتی مجلس و […]

    پ
    پ

    مجلس

    آخرین جلسه کاری مجلس نهم، دقایقی پیش با حضور ۲۰۱ نماینده که گویای غیبت بیش از ۸۰ تن از نمایندگان است، آغاز شد.

    به گزارش بامردم ، چند طرح و لایحه اعاده شده از سوی شورای نگهبان آخرین دستورکارهای مجلس نهم است. البته امروز گزارش عملکرد نظارتی این مجلس از سوی معاون نظارتی مجلس و همچنین گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ نیز قرائت خواهد شد.

    پایان بخش جلسه امروز سخنرانی اختتامیه علی لاریجانی رئیس مجلس و عکس یادگاری نمایندگان در صحن علنی است.

    گفتنی است آخرین جلسه فراکسیون رهروان ولایت نیز صبح امروز با حضور علی لاریجانی و بیش از ١۴٠ نفر از نمایندگان برگزار شد. بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه این فراکسیون به ایسنا گفت که در این نشست لاریجانی از تلاش‌های همه قدردانی کرد و گفت در مقاطعی که تصمیم‌گیری‌ها تیمی بوده فراکسیون خوب عمل کرده و این امر را قابل تقدیر دانست.

    وی با اشاره به تاکید رییس مجلس بر «نقش برجسته فراکسیون رهروان ولایت در دوره نهم» گفت: بیش از ۶٠ نفر از اعضای این فراکسیون به مجلس دهم راه پیدا کرده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.