چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زن جوان ۲۷۵ میلیون برای تهیه کارت معافیت از سربازی کلاهبرداری کرد
    04 خرداد 1395 - 19:30
    شناسه : 5834
    0

    زن ۳۳ ساله ای که از مشمولان خدمت سربازی برای تهیه کارت معافیت از خدمت، ۲۷۵ میلیون کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان رشت دستگیر شد. به گزارش بامردم ، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با ارائه شکایت فردی مبنی بر اینکه زنی با ادعای دریافت کارت معافیت خدمت […]

    پ
    پ

    دستگیری-بازداشت

    زن ۳۳ ساله ای که از مشمولان خدمت سربازی برای تهیه کارت معافیت از خدمت، ۲۷۵ میلیون کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان رشت دستگیر شد.

    به گزارش بامردم ، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با ارائه شکایت فردی مبنی بر اینکه زنی با ادعای دریافت کارت معافیت خدمت سربازی، از وی ۲۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده است، کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود: کارآگاهان آگاهی با پیگیری پلیسی موفق به شناسایی این زن ۳۳ ساله شده و وی را دستگیر کردند.

    رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم به دو فقره کلاهبرداری جمعا به مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال اعتراف کرد، بیان داشت: با اعترافات این زن کلاهبردار، مالباخته دوم نیز شناسایی و از متهم به جرم ۵ میلیون ریال کلاهبرداری اعلام شکایت نمود.

    فلاح کریمی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد،از مردم خواست، در صورت برخورد با افرادی که در ازای دریافت پول ، خواهان تجارت مشارکتی و حل مشکلات اداری و انتظامی شما را دارند، هوشیار بوده و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

     
    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.