سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازداشت آشغال دزدهای با کلاس در گیلان+تصاویر
    06 خرداد 1395 - 8:51
    شناسه : 5930
    0

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۶ فقره سرقت از ساختمانهای در حال احداث در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش خبرگزاری بامردم، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت: در پی بررسی  پرونده سرقت از یک انباری در شهرستان رشت، فردی ۴۸ ساله توسط ماموران انتظامی […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۶ فقره سرقت از ساختمانهای در حال احداث در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت: در پی بررسی  پرونده سرقت از یک انباری در شهرستان رشت، فردی ۴۸ ساله توسط ماموران انتظامی شهرستان رشت دستگیر و به پلیس آگاهی معرفی شد.

    بازداشت آشغال دزدهای با کلاس + عکس

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان به ۱۶ فقره سرقت از ساختمانهای در حال احداث اعتراف کرد، افزود: سارق دستگیر شده که سابقه دار است ، هویت مالخر اموال مسروقه را لو داده که ادامه وی نیز دستگیر شد.

    وی با اعلام اینکه مقداری از اموال مسروقه از مالخر کشف شده است، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

    بازداشت آشغال دزدهای با کلاس + عکس

    بازداشت آشغال دزدهای با کلاس + عکس

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک و پرسه زن در کوچه های خلوت و جلوی مغازه ها بلافاصله با تلفن ۱۱۰ و یا ۱۳۰ آگاهی تماس حاصل نمایند تا اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

    بازداشت آشغال دزدهای با کلاس + عکس

    بازداشت آشغال دزدهای با کلاس + عکس

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.