چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فعالیت شرکتهای هرمی ممنوع بوده و برابر قانون جرم تلقی می شود
    30 خرداد 1396 - 14:15
    شناسه : 59771
    0

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:‌ فعالیت شرکتهای هرمی و شبیه به آن درایران ممنوع و برابر قانون جرم تلقی می شود. سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ برابر قانون فعالیت شرکتهای هرمی و شبیه به آن درایران ممنوع و جرم تلقی شده و […]

    پ
    پ

    هرمی - فعالیت شرکتهای هرمی ممنوع بوده و برابر قانون جرم تلقی می شود -
    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:‌ فعالیت شرکتهای هرمی و شبیه به آن درایران ممنوع و برابر قانون جرم تلقی می شود.

    سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ برابر قانون فعالیت شرکتهای هرمی و شبیه به آن درایران ممنوع و جرم تلقی شده و برای فاعلان آن مجازات های کیفری سنگینی پیش بینی شده است.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه دادن وعدهای واهی و دروغین و عوام فریبانه از شیوه های کلاهبرداری شرکت های هرمی است، تصریح کرد: جابجایی پول از اعضای رده پایین به اعضای رده بالا، مهم ترین هدف شرکت های هرمی است.
    وی با اشاره به اینکه استفاده از کتب، جزوات آموزشی، رایانه و لپ تاپ حاوی مطالب آموزشی جهت تبلیغ شهروندان برای پیوستن به شرکت های هرمی ممنوع است، خاطرنشان کرد:‌ شرکت های هرمی هیچگونه قرار دادی برای پذیرش نمایندگی در شرکتهای خارجی ندارند.
    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه ثبت یک شرکت علت بر قانونی بودن و هرنوع فعالیت در آن نیست، افزود:‌ اعضای شرکتهای هرمی هیچگونه مجوزی برای فعالیت خود ندارند و شرکت آنان در هیچ دستگاه دولتی به ثبت نرسیده است.
    سرهنک فلاح کریمی خارج کردن ارز از کشور را هدف مهم شرکت های هرمی برشمرد و از شهروندان خواست از هرگونه تجارت که سود آن منوط به وارد کردن یا معرفی کردن اعضای جدید به آن شرکت است خوداری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.