پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمپ ۱۰ واحد صنفي متخلف در لنگرود
    31 خرداد 1396 - 14:44
    شناسه : 59872
    0

    فرمانده انتظامي لنگرود از اجراي طرح بازديد پليس از واحدهاي صنفي و پلمب ۱۰ واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامي لنگرود از اجراي طرح بازديد پليس از واحدهاي صنفي و پلمب ۱۰ واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس در لنگرود اجرا شد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ۴۲ واحد صنفی مورد بازدید پلیس قرار گرفتند، تصریح کرد:‌در جریان این بررسی‌ها ۱۰ واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمپ و براي ۱۱ واحد صنفي ديگر نيز اخطاريه پلمپ صادر شد.
    فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.