جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری جاعل با 183 فقره جعل عنوان در لنگرود
    31 خرداد 1396 - 14:46
    شناسه : 59878
    0

    فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک جاعل حرفه ای با 183 فقره جعل عنوان در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قبال اخذ مبلغ […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری یک جاعل حرفه ای با 183 فقره جعل عنوان در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قبال اخذ مبلغ 15 میلیون ریال از وی، به وعده خود مبنی بر استخدام همسر او در یکی از ادارات عمل نکرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از تحقیقات نامحسوس متهم را شناسایی کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم، 183 برگ انواع مدارک، تصاویر و اسناد جعل شده با عناوین مختلف کشف و ضبط شد.
    فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به اینکه متهم 36 ساله با اغفال طعمه های خود جهت قبولی در آزمون های استخدامی ادارات از آنان کلاهبرداری می کرد، خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    لنگرود - دستگیری جاعل با 183 فقره جعل عنوان در لنگرود - پلیس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.