×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حجت‌الاسلام عباس صباحی - تفسیر، درک اعجاز و رمز قرآن مجید است -

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان با بیان اینکه قرآن جدا از معنا و تعابیر شیرینی که در خود دارد دارای تفسیر نیز هست، گفت: تفسیر، درک اعجاز و رمز قرآن مجید است.

به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان از برگزاری دوره تفسیر قرآن مجید در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لاهیجان خبر داد.

وی در خصوص دوره تفسیر قرآن مجید گفت: روخوانی و روانخوانی قرآن مجید از دستورات این کلام خدا و سفارش بزرگان دین است، قرآن مجید چراغ هدایت و رستگاری بندگان خداست از این رو معجزه نبی مکرم اسلام(ص) به‌عنوان خاتم انبیا الهی قرآن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: قرآن سوای معنا و تعابیر شیرینی که در خود دارد دارای تفسیر نیز هست، تفسیر درک اعجاز و رمز قرآن مجید است از زمان پایه گذاری مذهب تشیع تفسیر قرآن نیز شروع شد، هرچند در مکتب اهل سنت نیز منابع تفسیری بسیاری داریم ولی کوششی که از سوی علما شیعه شکل گرفته است کاملتر است.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به اینکه روخوانی و خواندن قرآن کاری بسیار خوب و ارزنده است، تاکید کرد: ماندگاری این کار ارزشمند در درک و فهم معانی و تفسیر آن نیز است.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در طول ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری تفسیر آیات برگزیده قرآن مجید با حضور حجت‌الاسلام احمد عبدالله زاده امام جمعه لاهیجان در نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان کردیم که ضمن استقبال مبلغین و روحانیون در تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.