جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سه پروژه گردشگری با حضور معاون رئیس جمهوری در گیلان افتتاح می شود
    07 تیر 1396 - 12:42
    شناسه : 61364
    0

    در جریان سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان، سه پروژه گردشگری امروز (چهارشنبه) با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح می شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها شامل افتتاح هتل پنج […]

    پ
    پ

    در جریان سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان، سه پروژه گردشگری امروز (چهارشنبه) با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح می شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها شامل افتتاح هتل پنج ستاره در فومن ، هتل چهار ستاره در لاهیجان و یک مجتمع گردشگری در چمخاله لنگرود است.
    رضا علیزاده اظهار کرد: پروژه های یادشده متعلق به بخش خصوصی است و با اعتباری معادل 780میلیارد ریال به مرحله افتتاح می رسد و بصورت مستقیم برای 220 نفر ایجاد شغل می کند.
    وی در ارتباط با سفر معاون رئیس جمهوری به گیلان توضیح داد: بازدید از پروژه های متعدد گردشگری همچون خانه بوم گردی خمام، خانه صنایع دستی لاهیجان و افتتاح پروژه های یادشده از برنامه های این سفر برای امروز است.
    وی ادامه داد: بازدید از پروژه هتل ایران رشت و بازار هنر در پیاده راه فرهنگی رشت و چندین طرح گردشگری دیگر از برنامه های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پیش از حضور در جلسه شورای اداری گیلان در صبح فردا (پنجشنبه) است.
    معاون اول رئیس جمهوری با همراهی جمعی از معاونان رئیس جمهوری، وزیران، رئیسان سازمان ها و مدیران عامل بانک های کشور امروز به استان گیلان سفر می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.