پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح هتل ابریشمی لاهیجان و بازدید از بازارچه صنایع دستی هتل جهانگردی
    07 تیر 1396 - 21:26
    شناسه : 61452
    0

    هتل ابریشمی لاهیجان عصر امروز با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. به گزارش «بامردم»، طی سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان گیلان، عصر امروز چهارشنبه ۹۶/۰۴/۰۷، خانم دکتر احمدی پور معاون رییس جمهوری و […]

    پ
    پ

    افتتاح هتل ابریشمی لاهیجان 1 - افتتاح هتل ابریشمی لاهیجان و بازدید از بازارچه صنایع دستی هتل جهانگردی - ابریشمی

    هتل ابریشمی لاهیجان عصر امروز با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

    به گزارش «بامردم»، طی سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و هیئت همراه به استان گیلان، عصر امروز چهارشنبه ۹۶/۰۴/۰۷، خانم دکتر احمدی پور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بهمراه معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار لاهیجان، مدیرکل میراث فرهنگی استان و نماینده مجلس شورای اسلامی در اولین بازدید خود در شهرستان هتل چهار ستاره ابریشمی را افتتاح کرده و در پایان از بازارچه سنتی و صنایع دستی هتل جهانگردی بازدید کرد.

    افتتاح هتل ابریشمی لاهیجان 6 - افتتاح هتل ابریشمی لاهیجان و بازدید از بازارچه صنایع دستی هتل جهانگردی - ابریشمی

    فرشاد آذرپور مدیر اجرایی هتل ابریشمی در گفتگو با خبرنگار «لاهیجان»، با اعلام افتتاح هتل ۴ ستاره ابریشمی لاهیجان با بیان اینکه این پروژه سال ۹۱ فاز مطالعاتی را آغاز کرد و سپس فاز اجرایی آن در سال ۹۲ آغاز شد گفت: زیربنای ساختمان ۴هزار و ۶۰۰ متر مربع که یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، فضای ورزشی واستخر است و مابقی فضای هتل، رستوران و کافی شاپ است.

    وی با بیان اینکه برای این پروژه که با مشارکت بانک رفاه انجام شد ۶ میلیارد تسهیلات بانکی دریافت شد افزود: مبلغ ۴ میلیارد نیز بخش خصوصی(آقای ابریشمی) هزینه داشته و برای زمین هتل نیز ارزشی برابر با ۱۴میلیارد تومان برآورد شده است.

    وی با بیان اینکه هتل ابریشمی ۸۶ تخت دارد که ۳۰ تخت به آن اضافه خواهد شد گفت: تعداد۸۷ نفر پرسنل به صورت مستقیم استخدام شده اند،  که نود درصد آنها از فارغ التحصیلان دانشگاه می باشند.

    آذرپور در ادامه با بیان اینکه در طول اجرای پروژه تعداد چهارصد و ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مجموعه هتل ابریشمی مشغول به کار بوده اند گفت: در آینده برنامه هایی برای فازهای بعدی هتل وجود خواهد داشت.

    مدیراجرایی هتل ابریشمی افزود: در آینده در محوطه هتل مکانی برای غرفه های سوغات لاهیجان تعبیه خواهد شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.