سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین گزینه ها برای جایگزینی کحالی؛ خیز بلند مدیران شهرداری
    07 تیر 1396 - 21:36
    شناسه : 61483
    0

    نیمه دوم مردادماه آینده زمان آغاز به کار شورای دور پنجم شوراهای شهر و روستا است و قاعدتاً و طبق روال جاری در کشور شوراها به فکر تغییرات در هسته اصلی شهرداری می‌کنند و افرادی را به‌عنوان گزینه شهردار شدن در نظر می‌گیرند. به گزارش «بامردم»، از ۹ عضو شورای شهر دور چهارم در لنگرود […]

    پ
    پ

    کحالی - آخرین گزینه ها برای جایگزینی کحالی؛ خیز بلند مدیران شهرداری - جایگزین کحالی

    نیمه دوم مردادماه آینده زمان آغاز به کار شورای دور پنجم شوراهای شهر و روستا است و قاعدتاً و طبق روال جاری در کشور شوراها به فکر تغییرات در هسته اصلی شهرداری می‌کنند و افرادی را به‌عنوان گزینه شهردار شدن در نظر می‌گیرند.

    به گزارش «بامردم»، از ۹ عضو شورای شهر دور چهارم در لنگرود سه نفر موفق به کسب آرا و حضور در شورای دور پنجم شدند و ۴ نفر از کاندیدا توسط مردم برای شورای دور پنجم لنگرود انتخاب شدند.

    طبق آخرین شنیده‌ها علی رضایی کمنی، کمیل لاهوتی،حسین لاهوتی، تقی نژادعلی و زمان رضایی، از گزینه‌های فعلی برای شهرداری لنگرود هستند.

    نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۴ زمان آغاز کار رضا کحالی به‌عنوان شهردار لنگرود بود و تاکنون چند بار نیز از زیر تیغ امضا استیضاح اعضای شورای شهر با عناوین مختلف به دلیل شرایط مدنظر عبور کرد.

    از نگاه عده ای کحالی نتوانست در حدود ۲۰ ماه اخیر حداقل انتظار ها را برآورده کند ولی عده دیگری نیز از کارهای تخریب و بازسازی بلوار و میادین شهر لنکرود خوشحال و راضی هستند.

    بااین‌حال تا نیمه مرداد و زمان آغاز به کار شورای دور چهارم چیزی باقی نمانده است و باید منتظر ماند که آیا کحالی برای بقای خود در این سمت اقدام به فعالیت می‌کند یا خیر.

    منبع: تابناک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.