جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت احشام در رودسر
    08 تیر 1396 - 11:36
    شناسه : 61589
    0

    فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت احشام با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رمضانعلی پورقاسم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در بخش رحیم آباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. […]

    پ
    پ

    احشام رودسر - دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت احشام در رودسر - دزد رودسر
    فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت احشام با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “رمضانعلی پورقاسم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در بخش رحیم آباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات گسترده میدانی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس محل اختفا یکی از متهمان را شناسایی کردند، افزود:در بررسی های فنی پلیس، متهم 36 ساله به 5 فقره سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.
    وی با اشاره به دستگیری دو همدست 44 و 45 ساله این متهم، اظهارداشت: هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
    سرهنگ پورقاسم با تاکید بر اینکه بیشتر سوژه های انتخابی سارق دستگیر شده در نقاطی که بدون نگهبان و حصار یا دیوار شده باشد، بوده است، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با گزارش سریع موارد مشکوک به مرکز 110، یاور پلیس در برخورد با جرایم مختلف باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.