چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هفت مرکز اورژانس اجتماعی هفته بهزیستی در گیلان افتتاح می‌شود
    11 تیر 1396 - 21:43
    شناسه : 62335
    0

    «هفت مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی هم‌زمان با سراسر کشور و از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.» معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با اعلام این مطلب گفت:در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و سند توسعه ملی این مراکز در شهرهای بالای۵۰هزار خانوار به بهره‌برداری می‌رسد. رضا جعفری افزود: قرار است این […]

    پ
    پ

    امور اجتماعی بهزیستی گیلان - هفت مرکز اورژانس اجتماعی هفته بهزیستی در گیلان افتتاح می‌شود - اورژانس

    «هفت مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی هم‌زمان با سراسر کشور و از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.»

    معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با اعلام این مطلب گفت:در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و سند توسعه ملی این مراکز در شهرهای بالای۵۰هزار خانوار به بهره‌برداری می‌رسد.

    رضا جعفری افزود: قرار است این ۷ مراکز ۱۷ تیرماه در شهرهای صومعه‌سرا، آستانه‌اشرفیه، ماسال، رضوانشهر،شفت، سیاهکل و املش راه‌اندازی شود.

    معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت:در حال حاضر این مراکز در شهرهای رشت، فومن، انزلی، تالش، لاهیجان، رودبار، آستارا، لنگرود و رودسر دایر و مشغول ارائه خدمات رایگان است.

    جعفری افزود:با راه‌اندازی این ۷مرکز جدید، مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در همه ۱۶ شهرستان استان فعال است و بهزیستی گیلان جز نخستین استان‌های موفق کشور در این زمینه خواهد بود.

    وی گفت:طلاق، بحث حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، کودک‌آزاری، همسر و سالمند آزاری، خودکشی و حل تنش و تعارضات زناشویی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت این مراکز است.

    معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت:افراد می‌توانند در صورت نیاز به این خدمات با شماره۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرند و از خدمات شبانه‌روزی و رایگان روانشناسان و مددکاران این اداره کل حمایتی- امدادی بهره بگیرند.

    جعفری تصریح کرد:در سال ۹۵ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم گیلان از خدمات مراکز اورژانس اجتماعی گیلان برخوردار شدند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.