×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برگزاری دومین روز کنکور سراسری سال95 در لاهیجان 51 - ثبت نام حدود30هزار داوطلب کنکور سراسری در گیلان | 64 درصدزن هستند - ثبت

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه ها گفت: ۲۹ هزار و ۹۷۲ داوطلب کنکور سراسری سال ۹۶ در این استان ثبت نام کردند که ۶۴ درصد از این داوطلبان زن هستند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه گیلان، ارسلان دمیرچی اظهار کرد: شهرستان رشت با ۱۲ هزار و ۶۳۶ نفر ، و شهرستان رضوانشهر نیز با ۷۰۱ نفر به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلبان گیلانی کنکور سراسری سال ۹۶ را به خود اختصاص داده اند.
وی با بیان این که کنکور ۹۶ پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با سراسر کشور در ۱۳ شهرستان برگزار می شود، افزود : آزمون گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۵تیر ، گروه هنر در عصر همان روز، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۶ تیر و گروه آزمایشی زبان های خارجه در عصر همان روز برگزار می شود.
وی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز گذشته (یکشنبه) از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت ورودی داوطلبان آزمون شهرستان رشت در پردیس دانشگاه گیلان واقع در خیابان ملت روبروی شهر بازی (پارک شهر) مستقر است.
دمیرچی یادآور شد: درهای ورودی حوزه های امتحانی در آزمون های صبح از ساعت ۳۰ : ۷ و در آزمون های عصر از ساعت ۳۰: ۱۴ بسته خواهد شد و تبعات ناشی از تاخیر بر عهده داوطلب است.
بیش از ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.