پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلیت سینماها در ماه رمضان تا زمان افطار نیم بهاست
    10 خرداد 1395 - 15:22
    شناسه : 6314
    0

    بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا زمان افطار رایگان است و بعد از آن تمام بها است. به گزارش خبرگزاری بامردم، غلامرضا فرجی (سخنگوی  شورای صنفی نمایش)  با اعلام این مطلب افزود: در جلسه امروز دوشنبه ۱۰ خرداد شورای صنفی نمایش  مصوب شد که در قالب طرح ویژه ماه مبارک رمضان، پردیس‌های سینمایی می‌توانند […]

    پ
    پ

    بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا زمان افطار رایگان است و بعد از آن تمام بها است.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، غلامرضا فرجی (سخنگوی  شورای صنفی نمایش)  با اعلام این مطلب افزود: در جلسه امروز دوشنبه ۱۰ خرداد شورای صنفی نمایش  مصوب شد که در قالب طرح ویژه ماه مبارک رمضان، پردیس‌های سینمایی می‌توانند فیلم‌هایی را که سال ۹۵ اکران شده‌اند و ۱۰ هفته نوبت نمایش‌شان به پایان رسیده، با گرفتن حواله جداگانه و  خارج از سانس موظف، در طرح ویژه این ماه اکران کنند.وی ادامه داد: همچنین  قیمت بلیت در ماه رمضان در همه  سینماها تا قبل از افطار نیم بهاست و بعد از افطار، قیمت بلیت کامل است.

    فرجی با اشاره به ثبت قرارداد اکران چند فیلم گفت: از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه فیلم‌های عادت نمی کنیم در گروه اریکه ایرانیان، ایستاده در غبار در گروه زندگی و ننه نقلی در گروه ماندانا اکران می‌شوند. همچنین قرارداد اکران فیلم آبنبات چوبی هم ثبت شد و این فیلم بعد از پایان نمایش فیلم دراکولا در گروه کورش به نمایش درمی‌آید.

    وی درباره سرانجام اجرای طرح اذان تا اذان گفت: قرار است نیروی انتظامی نظر نهایی خود را به وزارت ارشاد اعلام و وزارت ارشاد بصورت مستقیم به سینماداران ابلاغ کند.

    ایلنا
    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.