جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شلیک به یکی از مدیران سازمان جنگل ها/ ادامه تحقیقات برای مشخص شدن علت حادثه
    10 خرداد 1395 - 23:48
    شناسه : 6348
    0

    یکی از مدیران ارشد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. تحقیقات بازپرس جنایی برای مشخص شدن اینکه تیراندازی به مرد جوان اقدام به خودکشی است یا حادثه صادر شده است. به گزارش خبرگزاری بامردم، ساعت 13:45 دقیقه امروز بازپرس جنایی تهران در جریان حادثه تیراندازی در اتوبان مدرس […]

    پ
    پ

    635953772018118509

    یکی از مدیران ارشد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. تحقیقات بازپرس جنایی برای مشخص شدن اینکه تیراندازی به مرد جوان اقدام به خودکشی است یا حادثه صادر شده است.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، ساعت 13:45 دقیقه امروز بازپرس جنایی تهران در جریان حادثه تیراندازی در اتوبان مدرس قرار گرفت.

    با حضور در صحنه مشخص می شود که قربانی یکی از مدیران ارشد سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کل کشور است که روز حادثه درحالی که قصد رفتن به جلسه ای را داشته، بعد از یک تماس، از راننده اش می خواهد که در کنار اتوبان مدرس نگه دارد.

    او پس از پیاده شدن از خودرو به طرف صندوق عقب رفته و با برداشتن اسلحه از داخل کیفش در صندوق عقب خودرو برمی دارد. بعد از آن راننده متوجه صدای شلیک گلوله می شود و خودش را به او می رساند که با جسد خونین مدیر جوان مواجه می شود.

    راننده، فورا او را به بیمارستان آبان می رساند و از آنجا به بیمارستان ایرانشهر منتقل می شود. تحقیقات تیم پزشکی نشان می داد که گلوله از زیر چانه وارد شده و از گونه چپ خارج شده است. تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او ادامه دارد.

    بازپرس سعید احمدبیگی، دستور تحقیقات لازم برای مشخص شدن اینکه مرد جوان اقدام به خودکشی کرده یا حادثه ای برای او رخ داده است را صادر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.