×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

73frqvu2u25ef7hyk5zz-400x300

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از  کشف مقدار ۹ کیلو ۷۹۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، سرهنگ علی رمضانی  فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اعلام این خبر اظهار داشت: در صبحگاه روز یکشنبه مأمورین ایستگاه بازرسی لوشان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ال ۹۰ با راننده معلوم ۵۵ ساله که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود مشکوک شده و خودرو وی را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در این راستا مأمورین ما شروع به بازرسی خودرو می کنند که در زیر صندلی عقب خودرو مقدار ۹ کیلو ۷۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط می کنند.

وی تصریح کرد: بعد از بازجویی از متهم و تشکیل پرونده وی را به همراه مواد کشف شده به مراجع قضایی معرفی کردیم.

فرمانده  انتظامی شهرستان رودبار همچنین از  کشف تعداد ۱۱۰ دستگاه تلویزیون ۴۸ اینچ ال ای دی و ۲۰ دستگاه کولر گازی اسپیلت نیز خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی فرمانده  انتظامی شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: در شامگاه یکشنبه در حین کنترل خودروهای عبوری مأمورین کلانتری ۱۶ لوشان به یک دستگاه کامیونت هیوندای کروز که دارای یک راننده معلوم ۳۲ ساله مشکوک و آن را متوقف نمودند که بار کامیونت تعداد ۱۱۰ دستگاه تلویزیون ۴۸ اینچ LED با مارک سامسونگ که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رمضانی ادامه داد: در همین راستا نیز مأمورین انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهر رودبار در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و خودرو متوقف گردید. راننده خودروی نیسان فردی ۵۲ ساله بود که در بار خودروی خود تعداد ۲۰ دستگاه کولر گازی اسپیلت با مارک GENERAL که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و ضبط گردید.

وی تصریح کرد: هر دو متهم بعد از بازجویی و تشکیل پرونده به همراه اجناس کشف شده به مراجع قضایی جهت رسیدگی به پرونده آنها معرفی گردیدند. گیل خبر

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.