سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری عاملان رعب و وحشت مردم در رشت
    12 خرداد 1395 - 21:14
    شناسه : 6447
    0

    رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری عاملان رعب و وحشت مردم در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش خبرگزاری بامردم، سرهنگ سید رسول صمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و پیشگیری از اوباشگری، طرح مبارزه با اراذل و اوباش در شهرستان رشت به مرحله  اجرا درآمد. رئیس […]

    پ
    پ

    سرهنگ سید رسول صمدی

    رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری عاملان رعب و وحشت مردم در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، سرهنگ سید رسول صمدی در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و پیشگیری از اوباشگری، طرح مبارزه با اراذل و اوباش در شهرستان رشت به مرحله  اجرا درآمد.

    رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان افزود: در اجرای این طرح، ۳ تن از اراذل و اوباش شهر رشت که با شمشیر کشی، عربده کشی و تخریب اموال اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کرده بودند، با تلاش شبانه روزی و کار نامحسوس پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

    سرهنگ صمدی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی به منظور نظارت هرچه بیشتر و جلوگیری از اقدامات اوباشگرانه و اطلاع از آخرین تحرکات با هماهنگی مقام قضایی، ۲۲ نفر از اراذل و اوباش مطرح و سابقه دار سطح رشت را نیز احضار و ضمن اخذ تعهد مورد توجیه و ارشاد قرار دادند. سرهنگ صمدی در پایان وظیفه خطیر و مهم پلیس امنیت عمومی را برخورد با اراذل و اوباش و هنجارشکنان و مزاحمان خیابانی جهت رسیدن به نتیجه مطلوب که همان ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه اعلام کرده و بیان داشت: اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در شهرستان رشت  استمرا خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.