شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی خودروهای وارداتی برای منتقدین هم جذاب است+ تصاویر‎
    13 خرداد 1395 - 16:47
    شناسه : 6492
    0

    بازهم واکنشی دیگر نسبت به photo news (برای مشاهده کلیک کنید) اختصاصی خبرگزاری بامردم در رابطه با نظر نماینده مردم رودسر در رابطه با خودرو‌های منطقه آزاد که واکنش‌ها و مصاحبه‌های مختلفی از مسئولین را به همراه داشته است. این بار سامان بدر در همین رابطه می‌گوید: نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی […]

    پ
    پ

    بازهم واکنشی دیگر نسبت به photo news (برای مشاهده کلیک کنید) اختصاصی خبرگزاری بامردم در رابطه با نظر نماینده مردم رودسر در رابطه با خودرو‌های منطقه آزاد که واکنش‌ها و مصاحبه‌های مختلفی از مسئولین را به همراه داشته است.


    این بار سامان بدر در همین رابطه می‌گوید: نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به مجلس در اولین انتقادات خود واردات خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی را مورد نکوهش قرار داد و در اظهارنظری مدعی شد:«واردات خودرو سبب تحقیر تولید داخلی است و ابراز داشت نباید اجازه دهیم گیلان جولانگاه خودروهای وارداتی شود، زیرا بیشتر مردم گیلان کارگر و کشاورز هستند و از خودروهای تولید داخلی استفاده می‌کنند» این در حالی است که همگان فکر میکردند که با توجه به مشکلات بیشمار چایکاران و کشاورزان حوزه انتخابیه دغدغه اصلی ایشان در ابتدای امر بر رفع و پیگیری مباحث کشاورزی موکلین که مطالبه اصلی رای دهندگان به ایشان است متمرکز میشد.
    نماینده رودسر اولین نماینده ای نیست که از صنعت خودروهای داخلی حمایت می کند و صنعتگران خودروهای داخلی بیش از همه اصناف و صنعتگران دیگر نسبت به حمایت برخی از نمایندگان مردم از خودروهای کم کیفیت خود افتخار می کنند! این حمایت تا بدانجاست که مثل آقای عباسی برای مشکل کشاورزی مردم گیلان را نه به واردات برنج و چای بلکه به «واردات خودرو» وصل می کند.
    ولی واقعیت این است که بعضی از همین نمایندگان هرجا که نیاز پیدا کنند از خودروهای وارداتی و آپشن های مختلف آن استفاده بهینه می کنند. نمونه اش جناب عباسی نماینده رودسر و املش در هنگام تبلیغات انتخاباتی سوار بر خودروهای لوکس وارداتی در حال کارزار انتخاباتی برای «بیشتر مردم کشاورز و کارگر» رودسر بودند، خب وقتی گیلان«جولانگاه خودروهای وارداتی» باشد همین می شود که تبلیغات انتخاباتی نیز توسط همین خودروها انجام بگیرد. زیرا این خودروها دارای محفظه هایی هستند که از بالای آن می توان دور افتخار زد و برای مردم دست تکان داد و از لحاظ امنیتی نیز درجه اعتبار بالایی قرار دارد، ولی اگر ایشان به سخنان خود ایمان داشت با همان خودروهای ساخت داخل چنین کاری را انجام می داد نه آن که حالا بعد از کسب نمایندگی مجلس برای آن ها خط و نشان بکشد.

    photo_2016-06-02_13-47-55-768x1024
    یکی از مقولاتی که باعث شده مردم را به سوی خودروهای وارداتی بیاورند امنیت بالای این خودروها است که بنا به استناد آمار قابل مقایسه با خودروهای ساخت داخل نیست، از همین جهت است که واردات خودروی خارجی با واردات برنج و چای زمین تا آسمان فرق دارد، زیرا ما شاهد اجناس به مراتب مرغوب تر و با کیفیت تر هستیم که حتی خود همین نمایندگان مجلس نیز از آن استفاده می کنند از سوی دیگر این مزیت خودرویی منطقه آزاد انزلی بر جذابیت‌های گیلان و فضای بصری شهرهایش به عنوان یک استان گردشگرپذیر افزوده است هرچند خودروهای منطقه آزاد دارای محدودیت مسافت هستند، اما با این حال به دلیل قیمت آن مورد استقبال مردم گیلان قرار گرفتند و کمتر کسی است که نسبت به این خودروها و تفاوتش با خودورهای ساخت داخل گله ای داشته باشد، این که هنوز بعضی قطعات این خودروها وارد نشده و یا محدودیت مسافت را می توان افزایش داد این ها مسائل فرعی است که می توان روی آن بحث کرد که قطعا برای افزایش محدوده پیگیری نمایندگان ضروری است، ولی بحث اصلی بر سر همان بدست آوردن کالای با کیفیتی است که باید برای حفظ حقوق مصرف کننده ایرانی بدست مردم برسد نه آن که تنها بدلیل ساخت در کشور ایران به زور به مردم تحمیل کنیم. وقتی بعضی خودشان هم از آن استفاده نمی کنند دیگر گله و شکایت برای چیست؟ برای تبلیغات یا بدست آوردن فرصت مذاکره؟

    photo_2016-06-02_13-48-01گیل خبر


    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.