پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرد مارخور در رشت دستگیر و دادگاهی شد! +عکس
    13 خرداد 1395 - 23:19
    شناسه : 6510
    0

    شخصی که اقدام به پوست کندن و خوردن یک مار بصورت زنده کرده بود دستگیر و روانه دادگاه شد. به گزارش خبرگزاری بامردم، براساس فیلمی که طی روزهای اخیر در فضای مجازی انتشار یافته بود ، شخصی پس از زنده گیری یک مار و کندن پوست آن بطور زنده اقدام به خوردن آن در ملاء […]

    پ
    پ

    شخصی که اقدام به پوست کندن و خوردن یک مار بصورت زنده کرده بود دستگیر و روانه دادگاه شد.

    مرد مار خوار

    به گزارش خبرگزاری بامردم، براساس فیلمی که طی روزهای اخیر در فضای مجازی انتشار یافته بود ، شخصی پس از زنده گیری یک مار و کندن پوست آن بطور زنده اقدام به خوردن آن در ملاء عام می نماید که این موضوع علاوه بر ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی ، باستناد ماده ۱۱ شکار و صید تخلف از قانون محسوب شده و عملی مجرمانه است .

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت در همین رابطه پرونده ای در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تشکیل و یگان حفاظت این شهرستان پیگیر این موضوع شده و پس از بررسی های بعمل آمده فرد مورد نظر با نام م – ع ساکن رشت با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات مشخص گردید که وی تاکنون چندین بار به این عمل غیرقانونی مبادرت ورزیده است. اصغر خودکار اضافه کرد پرونده تخلف نامبرده تشکیل و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته و م – ع هم اکنون با قرار وثیقه آزاد و منتظر صدور حکم می‌باشد.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ریست محیطی یا حیوان آزاری مراتب را به ادارات یا پاسگاه های حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.