شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ستاره های بعدی فوتبال در راه استقلال
    17 خرداد 1395 - 23:41
    شناسه : 6733
    0

    عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید روند جذب بازیکن در تیمش متوقف نشده است. به گزارش بامردم، شهاب جهانیان با بیان اینکه این تیم در فصل نقل و انتقالات همچنان با قدرت به کار ادامه می‌دهد، گفت: هواداران عزیز نگران نباشند و بدانند باشگاه استقلال تا جایی که بتواند ستاره‌ها را جذب می‌کند و به هیچ […]

    پ
    پ

    عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید روند جذب بازیکن در تیمش متوقف نشده است.

    به گزارش بامردم، شهاب جهانیان با بیان اینکه این تیم در فصل نقل و انتقالات همچنان با قدرت به کار ادامه می‌دهد، گفت: هواداران عزیز نگران نباشند و بدانند باشگاه استقلال تا جایی که بتواند ستاره‌ها را جذب می‌کند و به هیچ وجه روند جذب بازیکن در استقلال متوقف نشده است.

    وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به جو ایجاد شده درباره وزیر ورزش و جوانان چیست، بیان کرد: جوی ایجاد نشده است. استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و هوادارانی هم که امروز در جلوی وزارت ورزش حضور پیدا کرده بودند هم دغدغه دارند و باید خدمت هواداران عرض کنم که منظور وزیر محترم در رابطه با ریخت و پاش‌ها بوده و این فقط شامل استقلال نبوده و ایشان این توصیه را به همه تیم ها داشته اند. مطمئنا شان وزیر ورزش بالاتر از این است که درباره یک تیم صحبت کند و بخواهد در مسایل یک تیم دخالت کند.

    عضو هیات مدیره استقلال در پایان افزود: هواداران استقلال بهتر است با آرامش از تیم حمایت کنند و بدانند که با غوعاسالاری به منافع تیم لطمه وارد می‌شود. آنها بدانند ما تلاش می‌کنیم تا بهترین تیم را آماده کنیم و هیات مدیره استقلال هم بدون وقفه برای موفقیت استقلال تلاش می کند.

    خبرآنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.