×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

روانخواه می گوید نقطه قوت تیم سپیدرود هوادارانش است.

به گزارش «بامردم»، امید روانخواه، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید با شرایطی که داریم، به فکر قهرمانی و یا تک رقمی شدن در جدول نیستیم و هدفمان ماندن در لیگ برتر است.

امید روانخواه - نمی‌‌توانیم به فکر قهرمانی یا تک رقمی شدن رتبه‌مان در جدول باشیم - سپیدرود

امید روانخواه در خصوص شرایط سپیدرود رشت برای شروع لیگ هفدهم گفت:

ما چهار هفته زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردیم و توانستیم به آمادگی تقریباً کاملی برسیم . امیدوارم بتوانیم با شرایطی که داریم، بازی‌های خوبی از خود ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هدف شما رسیدن به بالای جدول است؟ گفت:

کسی جلوی ما را برای هدفمان نمی‌گیرد اما با توجه به ساختاری که داریم، نمی‌توانیم به فکر این باشیم که به قهرمانی و یا تک رقمی شدن در جدول برسیم. ما باید بازی‌های زیبایی از خود ارائه کنیم تا بتوانیم هم در لیگ بمانیم و هم برای فصل آینده به ثبات لازم دست پیدا کنیم.

مربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا قرعه دور رفت برای شما مناسب است یا خیر؟ گفت:

به نظر من راضی‌کننده است اما ما مجبوریم با همه تیم‌ها بازی کنیم. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های خانگی نتایج لازم را کسب کرده تا در پایان فصل کارمان به اما و اگر کشیده نشود.

روانخواه درباره اینکه از تیم سپیدرود در پایان فصل به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته یک یاد می شود، گفت:

هر کسی می‌تواند نظر خود را بدهد و این برای ما قابل احترام است، اما روزی که تیم را تحویل گرفتیم و تمرینات را شروع کردیم، به تنها چیزی که فکر نمی‌کردیم، سقوط به دسته پایین‌تر است. ما با نفراتی که جذب کردیم و با تمرینات منظمی که انجام دادیم، خود را برای شروع لیگ آماده کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در خصوص حضور هواداران سپیدرود در ورزشگاه و اینکه آیا آنها نقطه قوت تیم هستند؟ گفت:

واقعاً آنها نقطه قوت سپیدرود هستند، حضور آنها می‌تواند کمک مؤثری به موفقیت ما در بازی‌های خانگی داشته باشد؛ هم آنها به فوتبال احتیاج دارند و هم ما به حضور آنها تا بتوانیم در کمک یکدیگر ضامن موفقیت سپیدرود و شاهد حمایت آنها همراه با بازی‌های خوب از سوی بازیکنان باشیم.

مربی سپیدرود رشت درباره دیدار اول این تیم برابر نفت تهران افزود:

درست است که نفت در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. می‌دانیم که مقابل این تیم فعلاً ناشناخته، بازی سختی خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم، باید با کارهای گروهی و پرهیز از بازی‌های انفرادی، مقابل این تیم قرار گرفته و به موفقیت دست پیدا کنیم.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.