×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان گیلان گفت: کشاورزان و بدهکاران بانک کشاورزی که تا سقف ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند می‌توانند تا پایان مردادماه از بخشودگی سود پس از سررسید و جریمه دیرکرد استفاده کنند.

علیرضا طاهری - سقف بخشودگی سود تسهیلات بانک کشاورزی در استان گیلان افزایش یافت - بانک کشاورزی استان گیلان

به گزارش «بامردم»، علیرضا طاهری صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: در راستای بند ق قانون بودجه سال ۹۶ مبنی بر بخشودگی سود و جریمه تاخیر بدهی تمام کشاورزان خسارت دیده که بدهی آن‌ها زیر ۱۰۰ میلیون تومان است سال گذشته اقدامات مطلوبی انجام شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته بانک کشاورزی بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر را در راستای این قانون مورد بخشودگی قرار داده و اصل پول را دریافت کرده است افزود: سقف بخشودگی سود تسهیلات و وجه التزام بانک کشاورزی در استان گیلان تغییر کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشاوزران گیلانی که تا از ۴۰ میلیون تومان به پایین بدهی دارند، می‌توانند با مراجعه به بانک کشاورزی از بخشودگی سود، سود پس از سر رسید و جریمه دیرکرد با پرداخت اصل بدهی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این شرایط برای گلخانه‌ها و گلخانه‌داران نیز فراهم شده است تصریح کرد: این مقوله برای صیادان و پره‌های صیادی نیز در استان گیلان فراهم است و گیلانیان می‌توانند از این فرصت که در راستای قانون ایجاد شده استفاده کنند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه تمام بهره‌برداران و کشاورزان گیلانی که به بانک کشاورزی بدهکار هستند می‌توانند برای این اقدام تا پایان مردادماه به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند بیان کرد: کشاورزان تا پایان مرداد ماه مهلت دارند از این بخشودگی استفاده کنند.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.