سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضارب قادر به تکلم نیست | امکان تحقیق از متهم فراهم نیست
    02 مرداد 1396 - 0:33
    شناسه : 70051
    0

    دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شلیک سرباز وظیفه به هم خدمتی‎هایش در پادگان گفت: حسب پیگیری‎های انجام شده، ضارب قادر به تکلم نیست به همین دلیل امکان تحقیق از متهم فراهم نشده است. به گزارش «بامردم»، سعید احمدزاده با اشاره به شایعات منتشر شده پیرامون حادثه شلیک سرباز وظیفه […]

    پ
    پ

    دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شلیک سرباز وظیفه به هم خدمتی‎هایش در پادگان گفت: حسب پیگیری‎های انجام شده، ضارب قادر به تکلم نیست به همین دلیل امکان تحقیق از متهم فراهم نشده است.

    پرونده 2 - ضارب قادر به تکلم نیست | امکان تحقیق از متهم فراهم نیست - پرونده

    به گزارش «بامردم»، سعید احمدزاده با اشاره به شایعات منتشر شده پیرامون حادثه شلیک سرباز وظیفه به هم خدمتی‎هایش در پادگان آبیک اظهار کرد: در اثر این تیراندازی 6 نفر مصدوم شدند و 3 سرباز کشته شدند و طبق آخرین اطلاعات یک سرباز دیگر نیز در بیمارستان فوت کرد و در مجموع 4 سرباز کشته شدند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 نفر در در بیمارستان ارتش تهران بستری هستند، ادامه داد: حال ضارب و یک سرباز دیگر مساعد نیست.

    دادستان آبیک خاطرنشان کرد: حسب پیگیری‎هایی انجام شده ضارب قادر به تکلم نیست به همین دلیل امکان تحقیق از متهم فراهم نیست و تا به امروز انگیزه ضارب مشخص نشده است و گفته ها صرفا بر اساس برداشت های اطرافیان در این خصوص بوده است.

    احمدزاده افزود: پرونده توسط بازپرس دادسرای نظامی قزوین زیر نظر دادسرای نظامی قزوین در حال رسیدگی است.

    دادستان آبیک در پایان تصریح کرد: ضمنا دادستان آبیک از شهروندان تقاضا کرد از شایعه پراکنی های بی اساس در این زمینه خودداری نمایند، زیرا در وقت مقتضی گزارش کامل موضوع از سوی روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

    میزان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.