×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

قربانی1 - برخی از طرح‌ها در حد ملی در گیلان وجود دارند که رهاشده | باید سهم بیشتری از نیروهای توانمند گیلانی را در دولت دوازدهم داشته باشیم - برخی

محمدحسین قربانی با اشاره به‌ضرورت افزایش نیروهای توانمند گیلانی در دولت آینده روحانی اظهار کرد: باید با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها سهم بیشتری از نیروهای توانمند گیلانی را در دولت دوازدهم داشته باشیم.

وی حضور نیروهای متخصص و متعهد گیلانی در کابینه دوازدهم را از خواسته‌های اصلی نمایندگان گیلان دانست و افزود: بزرگ‌ترین انتظارات نمایندگان گیلان در مجلس پیگیری برای حضور افراد توانمند و خبره در بین کابینه دوازدهم است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان همچنین به پیگیری طرح‌های بزرگ و عمده رهاشده در گیلان تأکید کرد و گفت: برخی از طرح‌ها در حد ملی در گیلان وجود دارند که رهاشده و باید با تعامل نمایندگان مجلس با دولت پیگیری و به مرحله بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وعده‌های مکرری در رابطه با طرح‌ها داده‌شده اما اجرای آن به تعویق افتاده، اظهار کرد: شنیدن صدای قطار یکی از وعده‌هایی است که دولت مکرراً به آن اذعان داشته و وعده داده است و ما در تلاشیم تا هرچه سریع‌تر بهره‌برداری از آن تسریع پیدا کند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممکن است همه پیگیری‌ها در رابطه به طرح‌های بزرگ استان به نتیجه منتج نشود، خاطرنشان کرد: آنچه نگاه و توجه همه نمایندگان را به خود جلب کرده مدیریت پسماند در استان و توجه بیش‌ازپیش دولت به معضل زباله است.

قربانی مدیریت پسماند و زباله را از عمده‌ترین دغدغه‌های گیلان نام برد و افزود: رهاسازی پسماند در استان مصیبت‌هایی را ایجاد کرده که باید آن را به‌عنوان یک پروژه ملی در دستور کار قرار دهیم چون مقابله با زباله و پسماند منطقه‌ای و استانی قابل‌حل نیست بلکه باید نگاه ملی چاره‌ای برای آن یافت.

وی نهایی شدن پروژه آزادراه در محدود رودبار را از دیگر برنامه‌های مجمع نمایندگان استان در آینده عنوان کرد و گفت: پیگیری ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت-قزوین از دیگر برنامه‌های مجمع نمایندگان است که منحصر به استان گیلان نیست و مربوط به شمال کشور است و حجم مسافرینی که در آن تردد دارند نیازمند توجه بیشتر دولت است.

فارس

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.