جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایجاد مجموعه تفریحی، گردشگری باغ کشاورزی پیگیری شود
    03 مرداد 1396 - 12:28
    شناسه : 70512
    0

    عضو شورای شهر لاهیجان تاکید کرد: ایجاد مجموعه تفریحی، گردشگری باغ کشاورزی پیگیری شود. سید رضی فلاح چای در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تأکید بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام شهرداری و با اشاره به پتانسیل های خوب شهر لاهیجان از جمله باغ نارنج، مجموعه تله کابین بام […]

    پ
    پ

    عضو شورای شهر لاهیجان تاکید کرد: ایجاد مجموعه تفریحی، گردشگری باغ کشاورزی پیگیری شود.

    photo 2016 11 15 15 46 25 - ایجاد مجموعه تفریحی، گردشگری باغ کشاورزی پیگیری شود - باغ کشاورزی

    سید رضی فلاح چای در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تأکید بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام شهرداری و با اشاره به پتانسیل های خوب شهر لاهیجان از جمله باغ نارنج، مجموعه تله کابین بام سبز و … ، افزود: علیرغم رایزنی های متعدد با مسئولین شهرستان و استانی درخصوص ایجاد مجموعه تفریحی – گردشگری در محل باغ کشاورزی با حفظ شرایط طبیعی محل ، متأسفانه اقدامی در این خصوص صورت نگرف .
    وی گفت: هرچند شهر لاهیجان دارای جاذبه های گردشگری خوبی است ولی بمنظور ایجاد بستر مناسب جهت توقف بیشتر مسافران در شهر لاهیجان نیاز است از این مجموعه که میتواند علاقمندان به طبیعت را ،جذب نمایند به نفع شهر و شهروندان استفاده کنیم، وی اظهار امیدواری کرد، اعضای دوره پنجم شورا این موضوع را پیگیری نمایند.
    عضو شورای شهر لاهیجانبا اشاره به اهمیت توجه بیشتر به مبلمان شهر لاهیجان به عنوان یک شهر نمونه گردشگری، تصریح کرد: با عنایت به اینکه در فصل تابستان مسافران و گردشگران زیادی از شهر لاهیجان دیدن می نمایند ، توجه به فضای سبز شهری ، رنگ آمیزی جداول و تنظیف معابر بویژه در مبادی ورودی شهر و نقاطی که بیشتر مورد توجه گردشگران می باشد، بیش از گذشته می بایست مدنظر قرار گیرد.
    وی گفت: هرچند اجرای گلکاری میادین رفوژ معابر هزینه چندانی ندارد ولی به لحاظ بصری بازخورد خوبی برای مسافران و گردشگران به همراه دارد .
    سید رضی فلاح چای با اشاره به خدمات ارزنده دکتر محمدرضا حکیم زاده لاهیجی از جمله احداث اولین مدرسه در غریب آباد لاهیجان ، احداث اولین آسایشگاه سالمندان در رشت ، احداث آسایشگاه معلولین و سامندان کهریزک تهران ، اظهار داشت: با عنایت به اینکه وی از مشاهیر شهر لاهیجان می باشند ، مجسمه سردیس نصب شده در بلوار حکیم زاده شایسته شهر و شهروندان لاهیجانی نمی باشد.
    مهران آزادسرو نیز با قدردانی از رئیس شورای شهر به جهت برگزاری اولین نشست هم اندیشی نمایندگان ادوار شورای اسلامی و شهرداران لاهیجان ، به حضور دستفروشان در لاین دوم استخر اشاره و افزود: از ساعت ده شب به بعد با توجه به حضور دستفروشان، جا دارد مأمورین شهرداری به جهت افزایش امنیت مردم در محل حضور داشته باشند .
    آزادسرو با تأکید بر سخنان پیش از دستور خود در جلسات گذشته شورا درخصوص اعلام درآمد و هزینه های شهرداری و ریز بدهی به پیمانکاران، خواستار تسریع در ارائه این گزارش به شورا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.