شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 5 ماده غذایی برای تقویت موی سر
    21 خرداد 1395 - 15:45
    شناسه : 7066
    0

    تخم کدو دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم – عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود. به گزارش بامردم، موهای خشک و […]

    پ
    پ
    تخم کدو دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم – عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.
    به گزارش بامردم، موهای خشک و شکننده که ظاهر زننده ای نیز دارد نیازمند تقویت و مراقبت است که این کار از طریق مصرف غذاهای مناسب امکان پذیر است.

    تخمه کدو: این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم – عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.

    هویج: دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.

    ترب: این گیاه سرشار از ویتامین C، سیلیکون و سولفور است.

    مخمر غذایی: این نوع مخمر که روی ملاس نیشکر رشد می کند عاری از گلوتن و حاوی ترکیبی از اسید آمینه (پروتئین) و ویتامین های گروه B است. علاوه بر آن دارای پروتئین کامل است که برای تقویت موها ضروری است.

    خیار: خیار سرشار از سیلیکون است که موها را براق، ضخیم، قوی و سالم می کند.

    منبع: آکاایران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.