×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

جواد ابراهیمی فرد و صفار و سالار مهدی پور اهل بندر انزلی بعد از چهل روز گروگان گیری با همکاری سفارت و کنسولگری ایران در استانبول و همکاری و هماهنگی رابط ناجا در نمایندگی آنکارا و پلیس ترکیه، آزاد شدند.

نجات انزلی چی ها از چنگال آدم ربایان در ترکیه 1 - نجات انزلی چی ها از چنگال آدم ربایان در ترکیه - آدم ربا

به گزارش «بامردم»، شبکه پرس تی وی اعلام کرد: سه مسافر ایرانی که در استانبول ترکیه، گروگان گرفته شده بودند از دست آدم ربایان آزاد شدند. پلیس استانبول اعلام کرده است که متهمان دستگیر شده اند و در حال بازجویی و سیر مراحل قضایی هستند.

بر اساس این گزارش، آدم ربایان این سه جوان ایرانی را از چهل روز پیش با ترفند اخذ ویزای اروپا به گروگان گرفته بودند تا از خانواده های آنها اخاذی کنند. آنان خواهان پنجاه هزار یورو برای آزادی گروگان ها شده بودند.

گروگان های ایرانی در زمان اسارت به شدت شکنجه شده اند. آدم ربایان برای تحت فشار قراردادن خانواده ها تصاویر شکنجه را ارسال می کردند. این چندمین گروگانگیری گردش گران ایرانی در شهر استانبول در ماه های اخیر است.

ماه پیش یک خانواده پنج نفره ایرانی در دام آدم ربایان افتاده بودند.

گفتنی است جواد ابراهیمی فرد و صفار و سالار مهدی پور اهل بندر انزلی بعد از چهل روز گروگان گیری با همکاری سفارت و کنسولگری ایران در استانبول و همکاری و هماهنگی رابط ناجا در نمایندگی آنکارا و پلیس ترکیه، آزاد شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.