پیکر شهید حججی با چند داعشی مبادله شد؟

چین ایرانی در شهرری!

غبار رویی و گل افشانی بر مزار شهدای رحیم آباد | گزارش تصویری

آئین علم‌بندی در روستای شادهسر لاهیجان برگزار شد + تصاویر

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

نشست جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری گیلان برگزار شد

پیدا کردن فرهنگی ناشناخته در ایران آغاز شد

پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ایام محرم و بازگشایی مدارس

پيام رياست اداره ورزش و جوانان لاهيجان بمناسبت فرا رسيدن ماه محرم

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

اقدام عجیب راننده تاکسی با دو دختر مسافر +عکس

واکنش پدر آتنا اصلانی به اعدام قاتل دخترش

کد خبر: 71805 | تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲:۰۲ - شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ | بدون نظر | |

ورزش آب کردن چربی‌های شکم و پهلو فقط در ۴ دقیقه

در این مطلب می خواهم با شما رازی را در میان بگذارم که فقط در ۴ دقیقه باعث تحول بدن‌تان می شود. این یک تبلیغ نیست و کاملا حقیقت دارد!

این راز یک حرکت ورزشی ساده است که با انجام آن در ۲۸ روز و فقط ۴ دقیقه استقامت و قدرت بدن تان را افزایش می دهد و چربی های شکم و همه بدن را می سوزاند. این روزها به علت سبک های زندگی ناسالم اغلب افراد از چاقی مخصوصا در ناحیه شکم رنج می برند از طرفی خیلی از افراد فکر می کنند که لاغر کردن نیاز به وقت و انرژی بسیاری دارد و به همین خاطر قید لاغری را میزنند و این شروعی است برای هجوم بیماری های مختلف به بدن از جمله سرطان و بیماری های قلبی!

اما این طور نیست و فقط کافی است که با کمی زیرکی بدن را مجبور به چربی سوزی کنیم. اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید نگران نباشید.

تجربه من این است که از روز ۲۰ به بعد این چالش تغییرات را به طور محسوسی در بدنم به خصوص شکم و بازوها (اگر می خواهید چربی های بازوهایتان را آب کنید این مطلب را در نت نوشت بخوانید) مشاهده کردم. البته نباید انتظار داشته باشید که با این حرکت آرنولد شوید! اما مطمئن باشید که از نتیجه کار بیش از حد توقع تان راضی خواهید بود.

این حرکت Plank نام دارد و از ۲۰ الی ۴۵ ثانیه اجرای حرکت در روز در هفته اول آغاز می شود و تا ۳ الی ۴ دقیقه در هفته چهارم افزایش می یابد.
چگونگی انجام چالش Plank برای آب کردن چربی های شکم

روز اول و دوم به مدت ۲۰ ثانیه و در روز سوم و چهارم ۳۰ ثانیه

روز پنجم ۴۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ششم استراحت کنید و از روز هفتم و هشتم ۴۵ ثانیه در حرکت باقی بمانید.

روز نهم تا یازدهم زمان را به یک دقیقه افزایش دهید.

روز ۱۲ به مدت ۹۰ ثانیه Plank را انجام بدهید.

روز ۱۳ تایم استراحت است و در روز ۱۴ و ۱۵ به مدت ۹۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز شانزده و هفده روی ۱۲۰ ثانیه هدف گذاری کنید.

روز هجدهم ۱۵۰ ثانیه و روز نوزدهم تایم استراحت است.

روز ۲۰ و ۲۱ مجددا ۱۵۰ ثانیه در حرکت باقی مانده.

روز ۲۲ و ۲۳ به راحتی ۱۸۰ ثانیه در حرکت می توانید باقی بمانید.

روز ۲۴ زمانی است که باید ۲۱۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.

روز ۲۵ زمان استراحت است و روز ۲۶ مجددا ۲۱۰ ثانیه را هدف گذاری کنید.

روز ۲۷ باید ۲۴۰ ثانیه در حرکت بمانید

و سرانجام در روز ۲۸ هر چقدر که توانایی دارید حرکت Plank را انجام دهید.
حتما می گویید این که خیلی ساده بود! چطور ممکن است اینقدر جادویی باشد؟

بله، Plank یک حرکت بی نظیر برای تمام عضلات بدن است. وقتی در حالت صحیح حرکت قرار بگیرید نه تنها چربی های شکم، بلکه تمام عضلات بدن شما درگیر خواهند بود.

این چالش را فقط یکبار انجام ندهید. تا می توانید این حرکت را انجام دهید تا از داشتن بدنی سالم و قدرتمند لذت ببرید.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر

سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶
تقویم شمسی
کانال تلگرام بامردم
telegrambamardom
کمک به محک
آخرین اخبار