×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

علیرضا سحرخیز 2 - معتقدم دکتر نجفی و کابینه اش در گیلان كمترين اعتقادي به نقش جوانان در عرصه هاي تصميم گيري ندارند - دکتر نجفی

علیرضا سحرخیز در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: در چهار سال اول ریاست جمهوری دکتر روحانی به واسطه لزوم احیای ساختار اداری و اجرایی کشور کمتر از وجود جوانان به بهانه فقدان تجربه و ضرورت استفاده از نیروهای مجرب استفاده شد که البته اعتقاد دارم این رویکرد میبایست فقط در سطح عالی مدیریتی و در سطح وزرا باشد و در سطح میانی به دلیل وجود مدیران جوان از این باور پیروی نمیشد که متاسفانه شاهد پیر سالاری گسترده در محمل های مدیریتی استان گیلان و عدم توجه به جوانان تا کنون بوده ایم.

رئیس حزب ندای ایرانیان(شعبه گیلان) تصریح کرد: حرفهای من گاهی دشمن تراشی میکند ولی معتقدم شخص استاندار و کابینه نجفی در گیلان کمترین اعتقادی به نقش جوانان در عرصه های تصمیم گیری ندارد و در بهترین حالت و در صورت استفاده از فلان جوان با وجود شایستگی های احتمالی ،فاکتورهایی چون قومیت و خواهرزادگی اولی و دلیل اصلی انتخاب آقایان بوده است.

سحرخیز گفت: امروز هر فرد مدعی سراغ ژست جوانگرایی میرود ؛ آقایان توانایی برگزاری چندین روز همایش و جلسه با محوریت شعار جوانگرایی را دارند اما در وادی عمل از بخشداری واجارگاه هم به نفع یک جوان نمیگذرند! و متاسفم که اذعان کنم قشر جوان سیاسی چه اصلاح طلب وچه غیر اصلاح طلب مظلوم ترین قشر اجتماعی در جامعه استانی ما محسوب شده و فقط ابزار نیل به أهداف لیدرهای سنتی جریانهای خود محسوب میشوند.

عضو هیات داوری و بازرسی حزب ندای ایرانیان کشور ادامه داد: در حالیکه بسیاری از جوانهای شایسته و نخبه در استان گیلان غم معاش و گذران روزگار دارند فلان سازمان عریض عمومی از استان همجوار دهها نیرو وارد میکنند و صدای دستگاه ناظر و استاندار هم در نمی آید.

سحرخیز با بیان اینکه تکلیف متولی جوانان تا امروز معلوم نیست اظهار داشت: اداره کل متبوع بیشتر سراغ ورزش میرود تا کار اصولی در خصوص جوانان، فلان فرد بی تجربه در کسوت مدیر با برگزاری چندین همایش و دادن تریبونهای کنترل شده ، فقط و فقط به تعریف از استاندار و مدیران بالادستی در این جلسات اکتفا میکند و استاندار هم خرسند از بیلان تعداد بیشمار جلسه بی حاصل ، گزارش عملکرد موفق میدهد!

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد هم اندیشی و برگزاری یک کار تشکیلاتی نظام مند برای مطالبه محوری جوانان توسط خود جوانان را با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و مدیران دلسوز ومتعهد را دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.