به گزارش خانه ملت؛ محمد حسین قربانی با رد برخی اخبار مبنی بر تشکیل کمیته ای در کمیسیون بهداشت و درمان برای بررسی انتخابات نظام پزشکی، افزود: هیات مرکزی انتخابات نظام پزشکی همچنان فعالیت خود را انجام می دهد و اصلا نیازی به ورود کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیست این درحالی است که سه نفر از اعضای این کمیسیون نیز عضو ناظر مجلس در انتخابات نظام پزشکی هستند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: صحت و سقم انتخابات نظام پزشکی و تعیین تکلیف انتخابات تا ۱۱ مرداد اعلام خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا هیات مرکزی جلسات مستمر خود را برگزار می کند و نیازی به تشکیل کمیته ای ویژه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: نظر نهایی هیات مرکزی اعلام می کند و هیات مرکزی نیز در چارچوب قانون تصمیم می گیرد و به هیچ وجه قرار نیست در مسیر ابطال انتخابات یا رای گیری از رای نداده ها حرکت کنیم زیرا لزومی برای اتخاذ چنین تصمیمی وجود ندارد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی  یادآور شد: همه اعتراض ها با جدیت مورد رسیدگی قرار می گیرد و رای و نظر هیات مرکزی نظارت فصل الخطاب خواهد بود