پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • متاسفانه دل برخی از آقایان به کار نیست | دولت دوازدهم با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد
    11 مرداد 1396 - 0:42
    شناسه : 72926
    0

    فرماندار لاهیجان اظهار داشت: دولت و رییس جمهور کاملا در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی مصمم است، انشالله دولت دوازدهم در روزهای آینده پس از مراسم تحلیف و تنفیذ با استفاده از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و تعامل با سایر قوا با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد. به […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان اظهار داشت: دولت و رییس جمهور کاملا در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی مصمم است، انشالله دولت دوازدهم در روزهای آینده پس از مراسم تحلیف و تنفیذ با استفاده از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و تعامل با سایر قوا با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد.

    کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان لاهیجان 4 - متاسفانه دل برخی از آقایان به کار نیست | دولت دوازدهم با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد - دولت دوازدهم

    به گزارش «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان لاهیجان(+گزارش تصویری)، گفت: همه با هم باید در موضوعات فرهنگی و اجتماعی پای کار باشیم و برای رفع معضلات اجتماعی تلاش کنیم.

    وی افزود: بر اساس برنامه توسعه ششم کشور که متعلق به نظام است، باید در پایان این برنامه پنج ساله، ٢۵ درصد از از معضلات اجتماعی کشور که به طبع شامل شهرستان و استان هم می شود را با برنامه ریزی درست و شیوه های مختلف علمی و عملی کاهش دهیم و این مطالبه ای است که مردم از ما خواهند داشت.

    فرماندار لاهیجان تاکید کرد: باید با به هم پیوستدگی و استفاده از ظرفیت ها برای رفع و کاهش معضلات و مشکلات حوزه های فرهنگی و اجتماعی به هم کمک کنیم.

    احمدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را یکی از مراکز بسیار مهم شهرستان در امورات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و … عنوان کرد و افزود: بنده از این دانشگاه گله دارم، این دانشگاه در امورات فرهنگی و اجتماعی باید نقش پررنگی داشته باشد.

    وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری رسیدگی و رفع آسیب های اجتماعی توسط همه أرکان نظام است، باید همه با هم برای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی تلاش کنیم.

    ایشان با انتقاد از عدم حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در جلسات شهرستان، اظهار داشت: در جلسات مختلف شاهد حضور بزرگواران و مسئولینی از این دانشگاه هستیم که سمت و مسئولیت آن ها مرتبط با موضوعات جلسه نیست، در جلسات بعدی پراهمیت رئیس دانشگاه باید حضور داشته باشد، این را قانون گفته است که دانشگاه آزاد یکی از اعضا جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان باشد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: نباید طوری باشد که همه دستگاه ها در موضوعی تلاش کنند و یک تشکیلات توجه لازم را نداشته باشد.

    وی افزود: در بحث معضلات اجتماعی و سایر موضوعات هنر ما این است که همه به هم کمک کنیم تا قدمی در رفع مشکلات و توسعه روز افزون برداریم، متاسفانه دل برخی از آقایان به کار نیست و دنبال سیاستهای شهرستان که همان سیاستهای نظام و دولت است نیستند.

    احمدی تصریح کرد: اگر بر دانشگاه آزاد تاکید می کنیم دلیلش آن است که یک ظرفیت فوق العاده ارزشمند برای شهرستان می باشد، بنده زمانی که به شهرستان آمدم بسیاری از انتقادات بر روی دانشگاه آزاد بود و بنده دفاع کردم و با همکاری و پای کار آمدن همه دستگاه ها برای رفع مشکلات کمک کردیم چرا که چند هزار جوان آینده ساز کشور در آنجا تحصیل می کنند.

    کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان لاهیجان 11 - متاسفانه دل برخی از آقایان به کار نیست | دولت دوازدهم با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد - دولت دوازدهم

    وی گفت: دولت و رییس جمهور کاملا در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی مصمم است، انشالله دولت دوازدهم در روزهای آینده پس از مراسم تحلیف و تنفیذ با استفاده از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و تعامل با سایر قوا با تمام قدرت اهداف و سیاست هایش را دنبال خواهد کرد.

    احمدی تصریح کرد: هیچ مانع داخلی را در سیستم اجرایی دستگاه های دولتی شهرستان نمی پذیریم، مدیران ما باید افرادی چابک، دارای برنامه و فکر، شجاعت و خلاقیت باشند.

    وی در رابطه با شناسایی معتادین متجاهر، گفت: تعدادی از معتادان متجاهر در شهرستان لاهیجان شناسایی شده اند و این موضوع را با جدیت و با همکاری سایر نهادهای مرتبط دنبال خواهیم کرد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان به برخی از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه پرداخت و ضمن تاکید بر رفع این مسائل با همکاری و با برنامه ریزی های دقیق همه دستگاه های ذی ربط افزود: سرمایه اجتماعی را نباید با آسیب های اجتماعی هدر دهیم و یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با این آسیب ها اقداماتی مانند ورزش و کارهای فرهنگی و هنری است و از این طریق می توان مانع از شکل گیری آسیب های اجتماعی در جامعه شد.

    وی پیشگیری را اولویت مهم در مبارزه با آسیب ها برشمرد و اظهار داشت: در بحث پیشگیری و کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی می توان از هنر بهره برد، با استفاده از هنر و موضوع بخشیدن و جهت دهی مرتبط با آن می توانیم از ظرفیت های این بخش نیز استفاده کنیم.

    احمدی با تقدیر از رسانه ها و خبرنگاران برای پوشش خبری این جلسات، خاطرنشان کرد: اگر مباحثی را مطرح می کنیم برای این است که ما قبل از اینکه یک مدیر و مسئول باشیم یک شهروند این شهر هستیم و این آسیب های اجتماعی ما را نیز تهدید می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.