پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیتیله‌ای‌ها امشب به تلویزیون بر می گردند/ این برنامه برای کودکان نیست!
    24 اسفند 1394 - 15:17
    شناسه : 730
    0

    فیتیله ای‌ها بعد از مدتی غیبت در تلویزیون، با برنامه‌ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می‌گردند. به گزارش «با مردم»،این بار فیتیله ای‌ها بعد از مدتی غیبت در تلویزیون، با برنامه‌ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می‌گردند. به گفته تهیه کننده هفت سینو بچین، در آستانه چهارشنبه آخر سال و حوادثی که متاسفانه […]

    پ
    پ

    فیتیله‌ای‌ها امشب به تلویزیون بر می گردند این برنامه برای کودکان نیست!


    فیتیله ای‌ها بعد از مدتی غیبت در تلویزیون، با برنامه‌ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می‌گردند.

    به گزارش «با مردم»،این بار فیتیله ای‌ها بعد از مدتی غیبت در تلویزیون، با برنامه‌ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می‌گردند. به گفته تهیه کننده هفت سینو بچین، در آستانه چهارشنبه آخر سال و حوادثی که متاسفانه در اثر بازی با مواد محترقه و انفجاری در جای جای کشور رخ می دهد، حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در برنامه امشب، آثار منفی و تبعات سویی که آتش بازی های پایان سال کام برخی هموطنان را تلخ می کند، با اجرای قطعات نمایشی و طنز به روی آنتن می برند.

    علیرضا آقایی افزود: »دوقلوها»، »گل به سرا گل پسر»ا، »آقای بامزه با اجرای علیرضا خمسه» و »مسابقه هفت سین» از آیتم های اصلی برنامه امشب هفت سینو بچین است.

    او تصریح کرد: ما هر شب در بخش استودیو اصلی برنامه که دکوری شاداب و زیبا دارد، یک مهمان ویژه هم داریم که امشب میزبان »کامران تفتی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون خواهیم بود. آقایی ادامه داد: مهمان خاص امشب هم جومونگ با بازی »طوفان مهردادیان» خواهد بود.
    فردا شب ۲۵ اسفند تکرار این برنامه ساعت۲۳ پخش می شود و از چهارشنبه هرشب برنامه هفت سینو بچین پس از سریال شبانه به روی آنتن خواهد رفت.

    کاسپین

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.