پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزایده اول تیم فوتبال نفت لغو شد/ ملوان حق حضور در مزایده بعدی را ندارد / اطلاعیه سازمان لیگ درباره انتقال «غیرقانونی» نفت به انزلی
    25 خرداد 1395 - 14:01
    شناسه : 7311
    1

    با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال مزایده اول تیم فوتبال نفت لغو و باید مزایده دومی با شرط عدم خروج تیم از تهران برگزار شود. به گزارش بامردم، مسؤولان و بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران با مهدی تاج جلسه‌ای برگزار کردند و در آن به اهمیت ادامه کار این تیم در استان تهران تاکید داشتند. رئیس […]

    پ
    پ

    با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال مزایده اول تیم فوتبال نفت لغو و باید مزایده دومی با شرط عدم خروج تیم از تهران برگزار شود.

    تاج

    به گزارش بامردم، مسؤولان و بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران با مهدی تاج جلسه‌ای برگزار کردند و در آن به اهمیت ادامه کار این تیم در استان تهران تاکید داشتند.

    رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز به آنها اعلام کرد مزایده‌ای که برگزار شد و باشگاه ملوان در آن برنده بود مراحل قانونی را به طور کامل پشت سر نگذاشته و باید مجددا این کار صورت گیرد.

    با اعلام تاج دومین مزایده تیم نفت تهران با این شرط برگزار خواهد شد که تیم به خارج از استان تهران منتقل نشود که در این صورت باشگاه ملوان انزلی نمی‌تواند در آن شرکت کند.

    تسنیم

    اطلاعیه سازمان لیگ درباره انتقال «غیرقانونی» نفت به انزلی

    سازمان لیگ فوتبال ایران

    همچنین سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتقال باشگاه نفت‌تهران به ملوان انزلی وجاهت قانونی ندارد.

    به گزارش سایت سازمان لیگ، در خصوص برگزاری مزایده و انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی، سازمان لیگ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

    این اطلاعیه به شرح زیر است:

    از آنجایی که موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران در نظر دارد امتیاز تیم خود را واگذار کند و با توجه به سوابق امر ممکن است باشگاه‌های دیگری نیز قصد فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را داشته باشند ضروری است، با رعایت کامل قوانین و مقررات جاری مصوب فدراسیون فوتبال اقدام شود که در مزایده باشگاه نفت صورت نگرفته است. بنابراین مسئولیت عدم موافقت و تبعات ناشی از آن متوجه مسئولان محترم ذیربط خواهد بود.

    ۱- در خصوص فروش، واگذاری و یا انتقال امتیاز یا سهام باشگاه باید برابر مفاد ماده ۵ آیین‌نامه شماره ۱۱/۶۷۹۳/۲۶۱ مورخ ۹۰/۰۵/۱۱ و دستورالعمل شماره ۱۱/۹۱۱۸/۲۶۱ مورخ ۹۰/۰۶/۱۹ اقدام کنند که این موضوع با مخالفت صریح هئیت فوتبال استان تهران مطرح شده است.

    ۲- پیرو آیین‌نامه مربوطه قبل از تنظیم مبایعه نامه، مزایده و موافقت هیئت فوتبال استان و پیرو دستورالعمل ۱۱/۹۱۱۸/۲۶۱ اداره کل تربیت بدنی استان مبداء (کمیسیون ماده ۵ ) باید دریافت می‌شد که اخذ نگردیده است.

    ۳- مورد معامله و یا انتقال باید بدواً پس از هماهنگی با سازمان لیگ پس از اخذ تسویه حساب و تائیدیه مبنی بر عدم مشکلات حقوقی و مالی از بخش‌های ذی‌ربط و رفع تعهدات و بدهی‌های مربوطه و تسویه حساب مالیاتی امکان پذیر باشد که این موضوع رعایت نشده است.

    ۴-اخذ تاییدیه از کمیته‌های فنی و توسعه و صدور مجوز فدراسیون فوتبال به دلیل رعایت اهداف و وظایف فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

    ۵- پیرو بند یک آیین‌نامه شرایط واگذاری مورخ ۹۰/۰۶/۲۰ که به تمامی باشگاه‌ها ابلاغ شده است، هر گونه مورد معامله باشگاه و انتقال بدواً پس از هماهنگی و موافقت سازمان لیگ صورت گیرد که این مهم صورت نگرفته و سازمان لیگ مخالفت خود را برای انجام انتقال اعلام کرده است و تسویه حساب و تائیدیه مبنی برعدم مشکلات حقوقی و مالی از بخش ذی‌ربط فدراسیون و سازمان لیگ و تسویه حساب مالیاتی وجود ندارد.

    ۶- قبل از اینکه امتیاز یا سهام باشگاه واگذار شود وضعیت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی باید با هماهنگی طرفین قرارداد بین بازیکنان و کادر فنی با باشگاه مشخص شده باشد که این موضوع رعایت نشده است.

    در خاتمه با استناد به شرایط فوق الذکر، واگذاری سهام باشگاه و مزایده انجام شده وجاهت قانونی نداشته و این سازمان مسئولیت عدم رعایت ضوابط قانونی را متوجه مسئولان ذی‌ربط می‌داند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.