×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مدیر عامل پیام رسان تلگرام، پاول دروف به صورت رسمی اعلام کرده است که ایران و چند کشور دیگر در لیست سیاه تلگرام برای انتقال سرورهای اصلی تلگرام قرار دارند.

تلگرام - ایران در لیست سیاه انتقال سروهای اصلی تلگرام قرار گرفت! - انتقال تلگرام

به گزارش «بامردم»، پاول دروف، مدیر عامل پیام رسان تلگرام در طی یک هفته اخیر با اخبار و تکذیبیه‌های جنجالی در رابطه با سرورهای تلگرام در ایران در حساب کاربری توییتر و کانال تلگرام خود حواشی زیادی برای کاربران ایرانی و مسئولان بزرگ ایرانی از جمله وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمود واعظی ایجاد کرده است.

چند روز گذشته پاول درف در یک توببت اعلام کرد که سرورهای اصلی تلگرام به ایران منتقل نشده است و تنها CDN ها برای افزایش کیفیت و سرعت دسترسی تعداد زیاد کاربران ایرانی به ایران به منظور تهیه ترافیک این پیام رسان منتقل شده است اما پاول دروف در یک متن نوشته شده در سیستم تلگراف به صورت رسمی اعلام کرده است که ایران و چند کشور دیگر در لیست سیاه تلگرام برای انتقال سرورهای اصلی این پیام رسان حضور دارند.

پاول دروف نوشت: سیستم تهیه ترافیک تلگرام یعنی CDN ها در برخی نقاط دنیا از جمله ایران، عراق، ترکیه، هند، اندنزی و آرژانتین قرار دارند اما قرار نیست سروهای اصلی تلگرام به آنها منتقل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.