پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش ها برای درمان آتش نشان فداکار کلاچایی ادامه دارد
    12 مرداد 1396 - 13:01
    شناسه : 73420
    0

    شهردار کلاچای از اهتمام لازم تیم درمانی بیمارستان رازی رشت برای درمان و معالجه سعید محمد حسینی ۲۵ساله آتش نشان فداکار واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر خبر داد. حسین بائوج لاهوتی در تماس تلفنی با دکتر دهبان رییس بیمارستان رازی رشت و پزشک معالج در جریان وضعیت جسمانی و روند درمانی […]

    پ
    پ

    شهردار کلاچای از اهتمام لازم تیم درمانی بیمارستان رازی رشت برای درمان و معالجه سعید محمد حسینی ۲۵ساله آتش نشان فداکار واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر خبر داد.

    حسین بائوج لاهوتی - تلاش ها برای درمان آتش نشان فداکار کلاچایی ادامه دارد - آتش نشان فداکار کلاچایی
    حسین بائوج لاهوتی در تماس تلفنی با دکتر دهبان رییس بیمارستان رازی رشت و پزشک معالج در جریان وضعیت جسمانی و روند درمانی این آتش نشان قرار گرفت.
    وی اظهار کرد : بنا به اظهارات رئیس بیمارستان و پزشک معالج وضعیت جسمانی آتش نشان نسبت به روز گذشته بهتر شده اما حصول به نتیجه معمولا ۱۰الی ۱۵روز به طول می انجامد تا هوشیاری خود را به دست آورد.
    شهردار کلاچای اضافه کرد : تمام تلاش مجموعه کادر بهداشتی و درمانی این بیمارستان این است که هر چه سریعتر این آتش نشان هوشیاری خود را به دست آورد ودر این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند داشت.
    بائوج لاهوتی با بیان این که در تماس تلفنی از پزشک معالج خواستم برای ادامه درمان به تهران منتقل شود تصریح کرد : پزشک معالج اعتقاد دارند این وضعیت در شرایط کنونی خطرناک است اما به مجرد برگشت هوشیاری احتمال انتقال به تهران وجود دارد.
    بر پایه گزارش خبرنگار ما عصر روز چهارشنبه در جریان اطفا و مهار آتش در باغ های چای شهر واجارگاه بخش کلاچای شهرستان رودسر یکی از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلاچای دچار تشنج شد که هم اکنون در بیمارستان رازی رشت بستری است.
    از عموم مردم کلاچای خواسته شده برای بهبودی حال این آتش نشان دست دعای خود را به درگاه خداوند برای سلامتی این جوان فداکار دریغ نکنند.
    صبح روز پنجشنبه نیز دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بالین این آتش نشان او را مورد معاینه قرار داد.
    در پایان شهردار لاهوتی افزود : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از روز گذشته تاکنون پیگیر مداوا و بدست آوردن سلامتی این آتش نشان فداکار هستند و این تلاش تا پایان بهبودی همکار عزیزمان قطعا از سوی مجموعه شهرداری ادامه خواهد داشت.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.