پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف ۱۴کیلوگرم انواع مواد مخدر درلاهیجان
    26 خرداد 1395 - 13:49
    شناسه : 7368
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از چهارده هزار گرم انواع مواد مخدر طی هشتاد و پنج روز ابتدای سال خبر داد. به گزارش بامردم، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان با اعلام این خبرگفت: عوامل این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های مختلف و هدفمند باعث ایجاد آرامش و […]

    پ
    پ

    سرهنگ قاسمی

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف بیش از چهارده هزار گرم انواع مواد مخدر طی هشتاد و پنج روز ابتدای سال خبر داد.

    به گزارش بامردم، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان با اعلام این خبرگفت: عوامل این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های مختلف و هدفمند باعث ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان شدند.

    وی در ادامه بیان داشت:مامورین این فرماندهی با اجرای این ماموریت ها موفق به کشف بیش از۱۴هزار و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر و کشف بیش از ۶۱هزار برگه توتو(پیش بینی مسابقات نتایج فوتبال) و توقیف یک هزار و صد و پنجاه دستگاه موتورسیکلت متخلف گردیدند.

    سرهنگ قاسمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات و موارد مشکوک در سطح شهرستان مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

    لاهیجان

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.