پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زورگیر جوان هنگام فرار به طرز وحشتناکی جان باخت! + عکس
    14 مرداد 1396 - 1:03
    شناسه : 73962
    0

    دزدی که تعدادی تلفن‌همراه سرقت کرده بود، دقایقی بعد از آخرین سرقت بر اثر تصادف با خودروی سواری روبه‌روی ورزشگاه شیرودی جان باخت. روز یکشنبه گذشته خبر تصادف مرگبار یک خودرو با یک موتورسیکلت روبه‌روی ورزشگاه شیرودی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامی کلانتری 107 فلسطین به محل حادثه اعزام شدند. […]

    پ
    پ

    دزدی که تعدادی تلفن‌همراه سرقت کرده بود، دقایقی بعد از آخرین سرقت بر اثر تصادف با خودروی سواری روبه‌روی ورزشگاه شیرودی جان باخت.

    جوان هنگام فرار - زورگیر جوان هنگام فرار به طرز وحشتناکی جان باخت! + عکس - پرونده

    روز یکشنبه گذشته خبر تصادف مرگبار یک خودرو با یک موتورسیکلت روبه‌روی ورزشگاه شیرودی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامی کلانتری 107 فلسطین به محل حادثه اعزام شدند.

    تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین با یک خودروی سواری تصادف کرده که بر اثر این حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات جان باخته و دیگر سرنشین موتورسیکلت نیز متواری شده است همچنین مأموران در بررسی لوازم همراه متوفی با مقداری لوازم مسروقه مانند تلفن‌ همراه و … مواجه شدند.

    با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس امور جنایی تهران، دستور تحقیق از راننده خودروی سواری صادر شد که وی در اظهاراتش مدعی شد قصد داشته خواهرش را به بیمارستان برساند و بر اثر عجله این تصادف به وقوع پیوسته است.

    در حالیکه تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت مشخص شد که دقایقی قبل از این حادثه، متوفی یک تلفن‌ همراه را در حوالی میدان هفت‌تیر از پسر جوانی سرقت و زورگیری کرده است، پسر جوانی که سرقت از وی صورت گرفته بود با حضور در کلانتری، تلفن‌ همراه مسروقه کشف شده از سارقان را شناسایی کرد.

    سرانجام جسد متوفی با دستور بازپرس برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا دوربین‌های محل حادثه بازبینی شود و پلیس راهنمایی و رانندگی نظر کارشناسی خود درباره مقصر حادثه را اعلام کند.

    واکنش پلیس به خبر تصادف پسر زورگیر با زانتیا

    یک منبع آگاه در مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره کشته شدن یک فرد زورگیر توسط یک خودرو زانتیا گفت: دو فرد زورگیر که از شخصی در خیابان طالقانی زورگیری کرده بودند در حال دور شدن از محل با یک خودروی زانتیا تصادف می‌کنند.

    یک منبع آگاه در مرکز اطلاع رسانی پلیس درباره عکس زورگیری که توسط یک خودروی زانتیا زیر گرفته شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود گفت: این حادثه در تاریخ ۸ مردادماه در خیابان طالقانی اتفاق افتاده است.

    او ادامه داد: دو فرد زورگیر که از شخصی در خیابان طالقانی زورگیری کرده بودند در حال دور شدن از محل بودند که با یک خودروی زانتیا تصادف می‌کنند و یکی از آن‌ها در این حادثه فوت می‌کند. در بررسی‌هایی که بعد از حادثه انجام شده مشخص می‌شود این افراد زورگیر بودند از همین‌رو فرد دوم نیز بازداشت و تحویل مراجع قضایی می‌شود.

    این منبع آگاه گفت: این تصادف کاملا عادی بوده و آن طور که در فضای مجازی مطرح می‌شود و راننده خودروی زانتیا به عمد با این زورگیر برخورد نکرده است

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.