×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: خبرنگاران، روشنگران بی‌منت جامعه هستند.

سردار محمدرضا میرحیدری 1 - خبرنگاران، روشنگران بی‌منت جامعه هستند | افزایش 80 درصدی جرایم رایانه ای - استان گیلان

سردار “محمدرضا میرحیدری” در نشست با خبرنگاران اصحاب رسانه استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه حرفه خبرنگاری، شغلی پرمشقت و حساس است، اظهار داشت:‌ آگاهی بخشی به مردم رسالتی مهم و کلیدی است.
این مقام ارشد انتظامی ارتقا سطح دانش و اصلاح رفتار را از اولویت‌های پلیس خواند و افزود:‌ پلیس خودش را خدمتگزار مردم ، خونگرم و اخلاق مدار گیلان می داند.
وی با اشاره به اینکه پلیس باید در عین اقتدار، با رافت و مهربانی با مردم مواجه شود، تصریح کرد: سیاست نیروی انتظامی، تعامل جدی و منظم با رسانه هاست.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید در برابر شکل گیری آفت های فرهنگی برای تخریب دین مبین اسلام بایستیم.
سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه میزان سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، سرقت طلافروشی و سرقت در لباس مامور در ۴ ماهه نخست امسال به صفر رسیده است، اظهار داشت:‌ حمیت پلیس استان برای مقابله با سرقت حفظ خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی با رو به رشد توصیف کردن جرایم رایانه ای استان، بیان داشت:‌ این جرایم از ابتدای سال ۸۰ درصد افزایش داشته است.
وی از افزایش ۵۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال ۹۶ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در زمینه قاچاق سوخت نیز از شروع سال ۹۶ با افزایش ۲۰ درصدی روبرو بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر افزایش آمار تلفات تصادفات در سال ۹۶ در استان گیلان، خاطرنشان کرد:‌ متوفیان تصادفات ۵ درصد و مجروحان تصادفات ۱۰ درصد از شروع سال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزایش داشته اند.
سردار میرحیدری با تصریح بر رشد ۲۵ درصدی مزاحمت های اینترنتی در استان، تاکید کرد: فرهنگسازی یکی از راه های ریشه ای برای مبارزه با ناهنجاری های فضای مجازی است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس استان از حالا طرح هایی را برای زمان بازگشایی مدارس در نظر دارد، اظهار داشت:‌باید از همه ظرفیت های ممکن برای کاهش سوانح و تلفات خیابانی استفاده کنیم.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه بیشترین تلفات استان مربوط به عابران پیاده هستند، اظهار داشت:‌ کمبود روشنایی در معابر، یکی از دلایل اصلی تلفات عابران پیاده است.
گفتنی است، در پایان این دیدار صمیمانه، با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از خبرنگاران نمونه و فعال استان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.