×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: اختلاف خانوادگی در شهرستان شیراز منجر به قتل همسر و مادر زن و مجروح شدن پدر زن در شهرستان شیراز شد.
قتل 1 - دومین قتل عام خانوادگی امروز در شیراز - شیراز

سرهنگ کاووس محمدی با تایید خبر وقوع قتل در صبح امروز در شیراز، گفت: پس از گزارش وقوع یک فقره قتل در این شهرستان، ماموران کلانتری «۲۳ گلدشت» با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز و با سرعت عمل و کار اطلاعاتی قاتل را کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود، قاتل به هویت «ک-ق» به قتل همسر و مادر زن و مجروح کردن پدرزن خود اقرار و قاتل پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، اختلاف خانوادگی و مشاجره را انگیزه اصلی این قتل بنا به اظهارات قاتل ذکر کرد و افزود: قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو اقدام به قتل کرده است.

محمدی با اشاره به این حادثه تلخ، از خانواده‌ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به اهل فن و مشاوران و مددکاران اجتماعی و به صورت قانونی حل و فصل کنند.

گفتنی است صبح امروز مرد ۴۰ ساله ای در محله بلوار فردوس تهران پس از قتل همسر و مادرزنش، پدر همسرش را مجروح کرده که از سوی پلیس دستگیر شد.

میزان

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.