پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم، نظام و مسئولان
    17 مرداد 1396 - 9:13
    شناسه : 74963
    1

    حسینعلی خدایگانی، ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، را به خبرنگاران تبریک گفت. وی طی سخنانی اظهار داشت : هفدهم مردادماه که به یمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، روز خبرنگار نامگذاری شده است ، فرصتی مغتنم است تا به جامعه […]

    پ
    پ

    حسینعلی خدایگانی، ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، را به خبرنگاران تبریک گفت.

    خدایگانی - خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم، نظام و مسئولان - حسینعلی خدایگانی
    وی طی سخنانی اظهار داشت : هفدهم مردادماه که به یمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، روز خبرنگار نامگذاری شده است ، فرصتی مغتنم است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.
    وی گفت : پاسداری از قداست قلم وظیفه ای سنگین است که بر عهده اهل قلم نهاده شده و این ودیعه الهی برای خبرنگار یک موهبت است که وارث چنین جایگاهی رفیعی است.
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود : خبرنگاری را نمی توان در جرگه حرفه و شغل آورد زیرا یک رسالت است که بر عهده خبرنگار است و این خبرنگار است که باید بتواند مدیریت نیازهای جامعه را به عنوان مطالبات در قبال وظایف و مسئولیت مسئولان پیگیری نماید. رسالتی که در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی مردم ، خبرنگار پرچم دار این حرکت است .
    حسینعلی خدایگانی از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم، نظام و مسئولان یاد کرد و افزود: رسانه مهم‌ترین ظرفیت برای ارتقای سطح آگاهی، رشد و ترقی جامعه بوده و این حوزه نقش بسزایی در تحقق این مهم دارند.
    وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های مسئول به معیشت خبرنگاران و رفع نگرانی‌های شغلی آنها روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.