شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یادداشت نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بمناسبت روز خبرنگار
    17 مرداد 1396 - 20:14
    شناسه : 75148
    0

     جواد نجار تمیزکارنائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بمناسبت روز خبرنگار یادداشتی را منتشر کرد. با سمه تعالی خبرنگاران یکی از ارکان رشد فکری جامعه به حساب می آیند و در عرصه اجتماعی و فرهنگ گاهی نیز دچار جنگهای سیاسی شده و در معرض خطر و در خط مقدم نیز قرار می گیرند . این […]

    پ
    پ

     جواد نجار تمیزکارنائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بمناسبت روز خبرنگار یادداشتی را منتشر کرد.

    نجار تمیزکار - یادداشت نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان بمناسبت روز خبرنگار - تمیزکار

    با سمه تعالی

    خبرنگاران یکی از ارکان رشد فکری جامعه به حساب می آیند و در عرصه اجتماعی و فرهنگ گاهی نیز دچار جنگهای سیاسی شده و در معرض خطر و در خط مقدم نیز قرار می گیرند . این قشر زحمتکش از جامعه که شغل سخت را آنهم فقط به واژه یدک می کشند متأسفانه در بدترین آماج فشار و تهمت قرار می گیرند و بخشی از توان خود را مظلومانه به دفاع می پردازند .
    از آنجائیکه نقد در جامعه کنونی جایگاه خود را از دست داده است و بدلیل کم شدن آستانه تحمل آدمها، از این ابزار گرانبها نیز استفاده نمی شود ، خبرنگار که رسالت روشنگری وتحلیل درست موضوعات جامعه را دارد به یک نیرویی در جبهه مخالف تبدیل شده است و اگر این مهم ادامه پیدا نماید از ارزش تأثیر خبرنگار و رسالت قلم روز به روز کاسته خواهد شد. جا دارد در فضای حاکم و در جامعه ای که عطر تدبیر و امید در فضای سیاسی – اجتماعی و فرهنگی به مشام می رسد نگاه ویژه ای به خبرنگاران داشته باشیم تا از ابزار نقد و تحلیل درست قشر خبرنگار که خوشبختانه از آگاهترین افراد این جامعه هستند استفاده مطلوب شده تامسیر درست برای زندگی آحاد مردم مشخص گردد.
    مسئولین نیز باید از خبرنگاران بعنوان بازوان توانمند و پل محکم و قابل اعتنا و اعتماد استفاده نموده و با جلب اعتماد فضایی ایجاد نمایند تا قلم ارزش خود را از دست ندهد وبه سمت پیشرفت حرکت نماید.
    امید تا در فضای کنونی با آزادی قلم و اندیشه و البته به دور از افراط و تفریط از همه توان و ظرفیت های قشر خبرنگار برای رسیدن به هدف تعالی و رشد بیشتر ایران عزیز بکوشیم .

    جواد نجار تمیزکار نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.