×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تنها با نگاهی به عملکرد یکسال گذشته برخی از مدیران کل و مدیران ارشد استان گیلان می توان مصداق بارزی از کنایه های رییس جمهوری یافت. به زعم نویسنده تنها عدم استفاده از مدیران غیر همسو در دولت دوازدهم نمی تواند چاره درد کار شکنی ها و ناتوانی های زاید الوصف بسیاری از این مدیران باشد.

مدیران کل گیلانی - مدیران همسو یا غیر همسو؟ - گیلان

با ابلاغ رسمی حکم ریاست جمهوری دوازدهم به دکتر حسن روحانی و معرفی وزرای پیشنهادی وی به مجلس شورای اسلامی می توان گفت که دوازدهمین دولت انقلاب اسلامی ایران کار خویش را آغاز کرده است.
اما شروع به کار دولت نیاز به ابزار مناسب جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید و محقق کردن وعده های رییس جمهوری و مدیران ارشد آن دارد که یکی از مهمترین این ابزارها مدیران باتجربه، متخصص و از همه مهمتر معتقد به اهداف عالی دولت است.
در دولت یازدهم انتقادات زیادی به دولت از باب استفاده از مدیران ناهمسو و گاها ضعیف در بدنه اجرایی کشور گردید و حسن روحانی و مدیران ارشد وی از جمله استانداران در بحبوحه انتخابات بخوبی نتیجه منفی اینگونه انتصابات ومماشات با ایشان را لمس کردند و کار بجایی رسید که رئیس جمهور در روزهای ابتدایی پس از انتخابات داد سخن گشود و صراحتا از برکناری اینگونه افراد سخن گفت.
تنها با نگاهی به عملکرد یکسال گذشته برخی از مدیران کل و مدیران ارشد استان گیلان می توان مصداق بارزی از کنایه های رییس جمهوری یافت. به زعم نویسنده تنها عدم استفاده از مدیران غیر همسو در دولت دوازدهم نمی تواند چاره درد کار شکنی ها و ناتوانی های زاید الوصف بسیاری از این مدیران باشد. در بسیاری از موارد انتصاب مدیران به ظاهر همسو نیز طی چهار سال گذشته مشکلات زیادی را برای تحقق اهداف دولت در گیلان ایجاد کرد. مدیرانی ضعیف در کار میدانی و الکن در دفاع از عملکرد دولت که تنها حفظ میز کارشان به هر قیمتی برایشان اهمیت داشت و بدنه اجرایی دولت دوازدهم در گیلان باید در ابتدای کار تکلیف خود را با مدیران متعهد به اهداف دولت روشن کرده و در برکناری مدیران ضعیف النفس چه همسو و چه غیر همسو کوچکترین مماشاتی بخرج ندهد.
این یکی ازخواسته ها و مطالبات رای ۷۰ درصدی روحانی در گیلان است و آزمونی برای مدیر ارشد استان است که باید دید چگونه از آن خارج می شود.

گفتنی است گیل خبر، به زودی گزارشات  مبسوطی از عمنلکرد بعضی دستگاه های ضعیف اداری استان گیلان را ارائه خواهد کرد.

گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.