×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در تلگرام قابلیتی کاربردی وجود دارد که اگر از پیام‌های تبلیغاتی و گروه‌هایی که بی‌اجازه اقدام به Invite کردن شما می‌کنند خسته شده‌اید می‌توانید دسترسی آن‌ها را برای این امر مسدود کنید.


 به گزارش «با مردم»، با توجه به تعداد چند ۱۰ میلیونی کاربران ایرانی در شبکه‌ی پیام رسان تلگرام، بدیهی است که این شبکه به یک تریبون جدید برای تبلیغ دهندگان تبدیل خواهد شد و از همین حالا نیز شاهد پست‌های تبلیغاتی بسیاری مابین مطالب کانال‌های تلگرامی هستیم. اما در این بین برخی افراد سوجو نیز وجود دارند که ابتدا گروه‌های تبلیغاتی مختلفی می‌سازند و سپس بدون اجازه یا اطلاع، شما را نیز در آن‌ها Invite می‌کنند که طبیعتا امری آزار دهنده و به نوعی توهین آمیز به حریم شخصی هر کاربر به حساب می‌آید. به لطف ویژگی جدیدی که از نسخه‌ی ۳٫۵ به تلگرام اضافه شد شما قادر خواهید بود تا یک بار برای همیشه به چنین مشکلی پایان دهید و بدون Invite شدن‌های بی اجازه، به فعالیت خود در تلگرام ادامه دهید.برای این امر کافی است تا بعد از مراجعه به تنظیمات، به بخش Privacy And Security وارد شوید تا با گزینه‌ی جدیدی تحت عنوان Group که به این بخش اضافه شده است رو به رو شوید. در حالت عادی این گزینه روی Everybody قرار دارد و تمامی اشخاص می‌توانند اقدام به اضافه کردن شما به گروه‌های خود کنند. با لمس این گزینه، به صفحه‌ی دیگری منتقل می‌شوید که علاوه بر حالت Everybody، گزینه‌ای با عنوان My Contacts نیز در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید با انتخاب آن، یک بار برای همیشه دسترسی افراد غریبه برای اضافه کردن شما به گروه‌ها را مسدود کنید.

بعد از انتخاب My Contacts، در پایین این بخش، گزینه‌ای برای استثناها وجود دارد که می‌توانید حالت انتخاب شده را، شخصی سازی بیشتری کنید. برای مثال ممکن است که تعداد مخاطبان شما زیاد باشد یا حتی در بین آن‌ها نیز افرادی وجود داشته باشند که عادت بد Invite کردن بی اجازه‌ی شما به گروه‌های مختلف را داشته باشند. از همین رو بعد از انتخاب گزینه‌ی My Contacts دو گزینه‌ی Always Allow و Never Allow به معنای همیشه و هرگز را در اختیار خواهید داشت. اگر این بخش را بدون تغییر رها کنید، از این پس تنها افراد حاضر در کانتکت‌های شما قادر به Invite کردن شما در گروه‌ها خواهند بود. اگر روی گزینه‌ی Never Allow لمس کنید می‌توانید تنها افرادی که دوست ندارید را از این امکان منع کنید و برعکس اگر از گزینه‌ی Always Allow استفاده کنید، می‌توانید تنها افرادی که مشکلی با Invite کردن آن‌ها ندارید را انتخاب کنید تا از این پس تنها کاربران مشخص شده قادر به دعوت شما به گروه‌های مختلف باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.