جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشن بدون سخنرانی برای پاسداشت خبرنگاران
    22 مرداد 1396 - 23:40
    شناسه : 76371
    1

    مسئول روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان از برگزاری جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش و جوانان گیلان خبر داد. سعید علیپور در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان،از برگزاری جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش وجوانان گیلان خبر داد و اظهار کرد:در این مراسم قرار نیست سخنرانی انجام شود و خبرنگاران بنویسند […]

    پ
    پ

    مسئول روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان از برگزاری جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش و جوانان گیلان خبر داد.

    علیپور - برگزاری جشن بدون سخنرانی برای پاسداشت خبرنگاران - بدون سخنرانی

    سعید علیپور در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان،از برگزاری جشن پاسداشت خبرنگاران و زحمتکشان رسانه های حوزه ورزش وجوانان گیلان خبر داد و اظهار کرد:در این مراسم قرار نیست سخنرانی انجام شود و خبرنگاران بنویسند بلکه سعی داریم خبرنگاران و زحمتکشان دقایقی قلم را کنار گذاشته و به همراه خانواده از جشن لذت ببرند.

    مسئول روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان افزود:جشن پاسداشت خبرنگاران، مدیران و عکاسان رسانه های حوزه ورزش و جوانان گیلان سه شنبه، 24 مرداد ساعت 10 صبح در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می شود.

    وی در ادامه تصریح کرد:از تمامی مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه هایی که در حوزه ورزش و جوانان یارو یاور و منتقد به حق عملکرد ما بوده اند دعوت می شود تا به همراه خانواده محترم در این جشن شرکت کنند.

    علیپور تاکید کرد:در این مراسم فقط از سه تن از پیشکسوتان مرد و زن حوزه اطلاع رسانی به صورت نمادین تجلیل خواهد شد و اجرای نمایش طنز،خواننده،استندآپ کمدی و مسابقات جذاب خواهیم داشت تا لحظات مفرحی برای عزیزان خبرنگار فراهم شود.

    مسئول روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان با تشکر از حمایت های مدیرکل و معاونین اداره کل گفت:مطمئناً ارزش قلم و اطلاع رسانی خبرنگاران بسیار بالاتر از چنین مراسم هایی خواهد بود اما این اداره کل در حد توان خود می خواهد لحظات خوش و شادی را برای سفیران اطلاع رسانی ایجاد کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.