شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41371 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثبات و آرامش نسبی در بازار گیلان با تدبیر دولت برقرار شده است
    23 مرداد 1396 - 15:31
    شناسه : 76784
    1

    مدیرکل تعزیرات گیلان گفت: طی چهار سال گذشته، با تدابیر دولت یازدهم، ثبات و آرامش نسبی در بازار استان برقرار بوده است. رضا قشلاقی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت با بیان اینکه کاهش تورم به معنای نبود تورم در کشور و استان نیست، افزود: وقتی می گوییم تورم کاهش یافته، […]

    پ
    پ

    مدیرکل تعزیرات گیلان گفت: طی چهار سال گذشته، با تدابیر دولت یازدهم، ثبات و آرامش نسبی در بازار استان برقرار بوده است.

    قشلاقی - ثبات و آرامش نسبی در بازار گیلان با تدبیر دولت برقرار شده است - آرامش

    رضا قشلاقی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت با بیان اینکه کاهش تورم به معنای نبود تورم در کشور و استان نیست، افزود: وقتی می گوییم تورم کاهش یافته، برخی تصور می کنند نباید شاهد گران شدن کالاها باشیم درصورتیکه کاهش تورم، بمعنای شیب ملایم افزایش قیمت ها با درصدی که اعلام می شود، است.
    وی نظارت بر بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، درمان، دارو و غذا را از حوزه های اصلی نظارتی تعزیرات عنوان و اضافه کرد: تعزیرات در آخرین رده نظارتی است و بایستی مردم خود با گزارش هایشان از واحدهای ارائه دهنده خدمات ، در صورت مشاهده تخلف، موارد را اعلام کنند.
    قشلاقی خاطرنشان کرد: تعامل تنگاتنگ بین رسانه ها و سازمان تعزیرات، می تواند به شناساندن جایگاه این نهاد، وظایف و مطالبه گری هایی که شهروندان می توانند داشته باشند، کمک شایانی کند.
    وی همچنین به پرونده های رسیدگی شده حوزه تعزیرات طی سال گذشته در استان اشاره و بیان کرد: در بخش تخلفات اقتصادی در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز ، بهداشت ، درمان ، غذا و دارو در سال گذشته بالغ بر 20 هزار پرونده در این اداره کل رسیدگی شده است.
    قشلاقی بیشترین تخلفات را در بخش کالا و خدمات عنوان و اضافه کرد: بازرسی های انجام شده در طول سال با همکاری مشترک دستگاه های مربوطه انجام می شود که 17 طرح مشترک در استان با دستگاه های دیگر اجرا شده است.
    به گفته قشلاقی، عمده پرونده های ورودی در بخش تخلفات اقتصادی، منتهی به صدور رأی و اجرا شده است.
    وی در خاتمه سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت: اگر اطلاع رسانی به صورت صحیح انجام نشود، هرچقدر کار کنیم، فایده ای ندارد زیرا ما ، خود را با اطلاع رسانی در معرض قضاوت مردم قرار می دهیم و از طریق رسانه ها ، نقاط قوت ، ضعف و کم و کاستی ها را بهتر متوجه می شویم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.