شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جان باختن جوان 29 ساله در لنگرود
    25 مرداد 1396 - 15:08
    شناسه : 77180
    1

    فرمانده انتظامی لنگرود از جان باختن جوان 29 ساله بر اثرحادثه واژگونی خودرو در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر واژگونی یک خودرو در بخش کومله، ماموران انتظامی بلافاصله به محل حادثه […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی لنگرود از جان باختن جوان 29 ساله بر اثرحادثه واژگونی خودرو در این شهرستان خبر داد.

    1 - جان باختن جوان 29 ساله در لنگرود - 29 ساله
    سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر واژگونی یک خودرو در بخش کومله، ماموران انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو روآ که از مسیر کومله به طرف اطاقور در حال حرکت بوده، از مسیر منحرف شده و با درخت برخورد کرده است، تصریح کرد: راننده 29 ساله اهل و ساکن لنگرود این خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.
    فرمانده انتظامی لنگرود علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه برشمرد و از رانندگان خواست تحت هر شرایطی از شتاب و عجله به هنگام رانندگی پرهیز کنندو جان خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.