×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ضمن اشاره بر پیگیری مشکلات مسکن مهر، برای واگذاری واحدهای مسکونی آن به متقاضیان ضرب العجل تعیین کرد.

یونس رنجکش 1 - تعیین ضرب العجل فرماندار آستارا برای رفع مشکل مسکن مهر - آستارا

 یونس رنجکش در کارگروه ویژه بررسی مشکلات مسکن مهر آستارا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم نظارت کافی، شرکت های تعاونی مسکن مهر مشکلاتی را در این پروژه بوجود آوردند که البته موضوع آن در محاکم قضایی پیگیری می‌شود اما در حال حاضر آن بخش از واحدهایی که برای واگذاری منع حقوقی ندارند به زودی آماده و به مردم تحویل داده می شود.
وی اضافه کرد: طبق مصوبه جلسه گذشته که با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت، مقرر شد تا پیمانکار جدیدی برای مسکن مهر آستارا تعیین گردد و برای ادامه و تکمیل پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.
فرماندار آستارا افزود: درست است که هیات مدیره قبلی مشکلاتی را بوجود آورد ولی تخلفات آنان را نباید نادیده گرفت و از طریق محاکم قضایی توسط اعضا باید این موضوع پیگیری شود با همه این مشکلات ما پا پیش گذاشتیم و برای راحتی مردم، تمام توان خود را بکار می بریم تا با اختصاص اعتبارات جدید این مهم را هر چه سریعتر به سرانجام برسانیم.
وی گفت: باتوجه به پیگیری هایی که انجام شد برای رفع مشکلات مسکن مهر ابتدا مصوباتی را با حضور ادارات راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک مسکن، دادگستری و فرمانداری در سطح شهرستان گرفته شود، سپس برای تایید به ستاد ویژه حل مشکلات مسکن مهر در استان برده شود تا برای اجرا مصوبه گرفته شود.
وی گفت: به علت عدم آگاهی، مردم در پروژه مسکن مهر در دام یک عده افراد سودجو افتاده اند که از سوی دستگاه های نظارتی در حال پیگیری است.
به گفته رنجکش، متقاضیان واجد شرایط نگران نباشند و منتظر تصمیمات مربوطه باشند و تلاش بر این است تا بر اساس اولویت‌ها و تعیین پیمانکار جدید با نظارت اداره کل راه و شهرسازی و پیگیری‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این واحدها به آنان تحویل داده خواهد شد.
وی خواستار همکاری های لازم متقاضیان با مراکز نظارتی هیات تسویه و دستگاه‌های قضایی در این زمینه شد.
در این جلسه برخی از مسئولان مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر به کارگروه ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.