جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیران موظف به شناسایی جوانان توانمند به منظور کادرسازی مدیریتی هستند
    25 مرداد 1396 - 20:16
    شناسه : 77192
    1

    استاندار گیلان در نشست ساماندهی امور جوانان گفت : مدیران موظف به شناسایی جوانان توانمند به منظور کادرسازی مدیریتی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که عصر امروز در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز کشور به میهن و گرامیداشت یاد […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان در نشست ساماندهی امور جوانان گفت : مدیران موظف به شناسایی جوانان توانمند به منظور کادرسازی مدیریتی هستند.

    1 - مدیران موظف به شناسایی جوانان توانمند به منظور کادرسازی مدیریتی هستند - استاندار

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که عصر امروز در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز کشور به میهن و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عزیز ایران اسلامی ، شهدای جوان به ویژه شهید گرانقدر محسن حججی اظهار داشت : این شهید بزرگوار همانند سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) به شهادت رسید و چهره واقعی دشمنانی که به دروغ ادعای اسلام را دارند به تمامی جهانیان شناساند.

    استاندار گیلان با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نیازمند توجه بیشتر به بخش ورزش و جوانان است افزود : باید فرهنگ حضور هر چه بیشتر جوانان در میادین ورزشی را ترویج دهیم.

    نمایده عالی دولت در گیلان مدیران استان را علاقمند به مباحث ساماندهی امور جوانان دانست و افزود : متأسفانه گاهی اوقات کم بودن ارتباط خدمتگزاران با جوانان موجب بدبینی و قضاوت ناصیح شده است که باید با برگزاری جلسات مشترک و شنیدن سخنان جوانان در جهت کمتر شدن این فاصله تلاش کنیم.

    وی برضرورت کادرسازی مدیریتی در جوانان تأکید کرد و  با بیان اینکه در بحث استفاده از فرصت جوانان تکالیف داریم افزود : باید نیروهای جوان، با استعداد، علاقمند به کشور و استان را شناسایی و از این ظرفیت بهره گیریم.

    نماینده عالی دولت در گیلان فضای کسب و کار ، تولید و نشاط را با یکدیگر مرتبط دانست و افزود : در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است باید با ایجاد رونق اقتصادی و تولید که نشاط را در پی خواهد داشت تلاش کنیم.

    استاندار گیلان با بیان اینکه باید امید واقعی را با ایجاد اشتغال در جوانان ایجاد کنیم تا با امید به ازدواج بهتر بیاندیشند افزود : چنانچه امید و نشاط را بهتر در جوانان ایجاد کنیم این عزیزان به فکر تشکیل زندگی خواهند شد.

    وی با بیان اینکه زمانی که جوان صاحب شغل می‌شود به تشکیل زندگی سوق می‌یابد افزود : اشتغال جوانان از جمله ضروریات مهمی در جامعه به شمار می‌رود که در پی آن از بسیاری ناهنجاری‌ها کاسته خواهد شد.

    دکتر نجفی بیکاری و عدم درآمد ثابت را از جمله عوامل بروز ناهنجاری در جامعه برشمرد و افزود : باید از ظرفیت صدا و سیما در پژوهش‌های اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌ها کمک گیریم.

    نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت حمایت از ایجاد کنندگان فرصت‌های شغلی و امید در جامعه تأکید کرد و افزود : همه مکلف به کمک به این عزیزان هستیم و باید امکانات لازم را در جهت تحقق این مهم ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست مشاوره پیش از ازدواج را مباحث درستی دانست و افزود : آمارهای ارائه شده در این زمینه حاکی از آن است که باید ناهنجاری‌های اجتماعی را شناخت و حساسیت آن را درک کرد.

    وی بر ضرورت حضور روسای دانشگاه‌های مختلف استان در اینگونه جلسات تأکید کرد و با بیان اینکه باید عمل گرا باشیم افزود : انتظار داریم زمانی که عملیاتی وارد میدان شدیم در مباحث علمی، پژوهشی، فناوری و استفاده از شیوه‌های نوین از ظرفیت جوانان بیشتر بهره ببریم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.