×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شنیده ها حکایت از آن دارد آقای نماینده شرق استان، رای اعتماد خود به وزیر بهداشت را منوط به برکناری رییس یکی از بیمارستان های دولتی حوزه انتخابیه اش نموده است. شرطی که با توجه به تعریف و تمجید اخیرش از وزیر بهداشت، گویا از سوی قاضی زاده هاشمی پذیرفته شده است!

رای اعتماد در ازای برکناری - رای اعتماد به وزیر بهداشت در ازای برکناری رییس یک بیمارستان در شرق گیلان! - برکناری

به گزارش خزر آنلاین، جلسات رای اعتماد به وزرای کابینه دهم اگرچه کم حاشیه تر از همیشه در بهارستان در جریان است، اما در فراز و فرود این جلسات و زمانی که اظهارنظرهای نمایندگان گاهاً به فریاد تبدیل می شود، می توان به موارد جالب و البته قابل تاملی برخورد. مواردی از جنس چرخش های ناگهانی نمایندگان!

اخیرا هم یکی از نمایندگان شرق استان که از بدو نمایندگی تا کنون در قامت منتقد دولت، اظهارنظر های فراوانی داشته، در چرخشی عجیب به حمایت از وزیر بهداشت پرداخته و وی را یکی از وزرای موفق دولت یازدهم خوانده است و گفته این وزیر، نخستین وزیر بهداشت ۸ ساله خواهد بود.

فارغ از اینکه آیا واقعا می توان قاضی زاده هاشمی را وزیری موفق دانست، ابتدا باید علت چرخش ناگهانی آقای نماینده را جویا شد! چرخشی که در آن نه تنها آقای نماینده کسب رای اعتماد وزیر بهداشت را تضمین می کند بلکه خبر از حضور وزیر بهداشت تا پایان عمر دولت دوازدهم در کسوت وزارت هم می دهد! توگویی این نماینده به جای رئیس جمهور در خصوص مدت زمان همکاری وزرا با دولت تصمیم گیری می کند!

شنیده ها حکایت از آن دارد که این نماینده شرق گیلانی تلاش فراوانی را برای برکناری رئییس یکی از بیمارستان های دولتی حوزه انتخابیه خود به کار بسته و البته تا کنون در این راه موفق نبوده است. گویا جلسه رای اعتماد به وزیر بهداشت فرصت خوبی بوده تا آقای نماینده رای اعتماد خود به وزیر را منوط به برکناری رئیس این بیمارستان نماید! معامله ای که با مصاحبه اخیر آقای نماینده و تعریف و تمجیدش از وزیر بهداشت، گویا سر گرفته است!

گفتنی است دخالت نمایندگان در جزیی ترین انتصابات و بروز برخی رفتارهای خلاف شان از سوی آنان از مهترین مسایلی است که انتقادات فراوانی را نسبت به پارلمان نشینان برانگیخته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.