شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای طرح غنی سازی روابط زوجین راهی برای استحکام بنیان خانواده
    26 مرداد 1396 - 11:38
    شناسه : 77475
    1

    معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه اکثر طلاق ها در سه سال اول ازدواج اتفاق می افتد، خواستار اجرایی شدن طرح غنی سازی روابط زوجین شد.   هاشم اسماعیلی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان، اظهار […]

    پ
    پ

    معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه اکثر طلاق ها در سه سال اول ازدواج اتفاق می افتد، خواستار اجرایی شدن طرح غنی سازی روابط زوجین شد.

    اسماعیلی - اجرای طرح غنی سازی روابط زوجین راهی برای استحکام بنیان خانواده - اجرای

     

    هاشم اسماعیلی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان، اظهار کرد: در سال های 93 و 94 هر کدام سه جلسه ستاد در استان برگزار شد که تعداد جلسات در سال 95 به هفت جلسه رسید.

    معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تنها استانی هستیم که استاندار ریاست تمام جلسات ستاد ساماندهی گیلان را برعهده داشته است، افزود: این نشان دهنده اهتمام جدی استاندار به امور جوانان است.

    وی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات اصلی ستاد ساماندهی جوانان در سال 95 پیگیری اجرای جلسات در شهرستان ها بود، ادامه داد: تعداد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها از 17 جلسه در سال 94 به 64 جلسه در سال 95 افزایش یافت.

    اسماعیلی اشتغال، فرهنگ، میراث فرهنگی را از موضوعات اصلی جلسات ستاد ساماندهی جوانان بعنوان دغدغه های اصلی جوانان برشمرد، گفت: برای بررسی بازخورد افزایش وام ازدواج از سه میلیون به ده میلیون از بانک ها می خواهیم آمار و اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهند.

    معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان فعالیت صندوق کارآفرینی امید را از حیث ارائه به موقع آمار و اطلاعات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم با توجه به تفاهم نامه در حوزه معاونت امور جوانان در وزارتخانه، برای سازمان های مردم نهاد در سال 96 تسهیلاتی عملیاتی شود.

    وی با اشاره به حضور مدیران کل در جلسات ستاد ساماندهی جوانان استان، تاکید کرد:این امر نشان دهنده دغدغه مندی مسئولین استان در حوزه جوانان است.

    معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اجرایی شدن طرح مشاوره پیش از ازدواج بصورت جدی در سطح کشور در حال پیگیری است و مشاوره 12 ساعته برای زوجین درنظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به اینکه اکثر طلاق ها در سه سال اول ازدواج اتفاق می افتد، خواستار اجرایی شدن طرح غنی سازی روابط زوجین شد تا با توجه به قابلیت و توانمندی استان در بحث مشاوره ازدواج و خانواده بتوانیم موجب کاهش آمار طلاق در استان شویم.

    دکتر مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: سال قبل در حوزه جوانان با همت استاندار گیلان رشد کمی و کیفی داشتیم.

    وی با اشاره به عهده داری دانشگاه علوم پزشکی در بحث مشاوره زوجین جوان پیش از ازدواج، گفت: پیشنهاد این مصوبه در ابتدا از سوی ستاد ساماندهی جوانان استان گیلان مطرح شده بود که تحقق آن مایه مباهات است.

    وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان در ارزیابی از سوی وزارتخانه توانست رتبه پنجم را کسب کند، گفت: بحث مشاوران جوان مدیران کل استان یکی از اقدامات ارزشمندی بود که انجام شد.

    رهنما با اشاره در پیش بودن هفته ازدواج، گفت: امیدواریم در هفته ازدواج امسال با دستور استاندار و همکاری دادگستری استان و دفاتر ازدواج، هفته عاری از طلاق را داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.